Період оскарження умов закупівлі - по 02-10-2024, 00:00
На очікувану вартість. Строк поставки - протягом 15 робочих днів з моменту підписання договору. Розрахунки проводяться після поставки товару шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін накладної, а у випадку затримки з фінансуванням Замовника – протягом поточного бюджетного періоду.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 243 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 215 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 38283752 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Чупріна |
| Телефон: | +380963598437 |
| E-mail: | dzmumns@i.ua |
| Місцезнаходження: | 51931, Україна, Дніпропетровська область,м. Кам'янське, вул. Героїв-рятувальників, буд. 11 |
2 |
ПРОТОКОЛ № 144 уповноваженої особи 1 Державного пожежно-рятувального загону « 11 » жовтня 2024 року м. Кам’янське 1. Про усунення невідповідностей в межах процедури UA-2024-09-27-010051-a за ДК 021:2015 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі («Котел твердопаливний шахтного типу»). Згідно п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ № 1178 від 12.10.2022р., якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. По результатам проведення аукціону отримано 2 пропозицій. При розгляді Учасника 2 ТОВ «ЮМК «Боярд» на відповідність вимогам тендерної документації виявлено наступні недоліки: 1) Замовник вимагав у п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації (далі – ТД): «Відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» (зі змінами) «згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.» подання тендерної пропозиції учасником – фізичною особою, фізичною особою-підприємцем, юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, супроводжується підтвердженням у довільній формі наявності у неї права на обробку персональних даних (зазначених учасником у тендерній пропозиції), а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця).» Учасник 2 надав у складі тендерної пропозиції лист вих. № 03/10/24 від 03.10.2024, який не надає права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Усунути недолік шляхом надання листа-згоди відповідного змісту. 2) Замовник вимагав у п. 1 Розділу ТД: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх розгляду документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, на захищеному носії.» Учасник 2 підписав тендерну пропозицію не КЕПом, тип електронного підпису Учасника 1 – удосконалений, тип носія ключа – незахищений. Усунути шляхом підписання кваліфікованим електронним ключем, щоб тип носія вказаний був – захищений, а тип підпису – кваліфікований. 3) Замовник вимагав у п. 1 Розділу ТД: «необхідно надати довідку складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою (ними) особою (ами), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу – prozorro.gov.ua.» Учасник 2 надав у складі тендерної пропозиції лист вих. № 03/10/24 від 03.10.2024, який не надає права замовнику на оброблення персональних даних включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу – prozorro.gov.ua. Усунути шляхом надання виправленого документу з повною інформацією. 4) Замовник вимагав у пункті 6 розділу ІІІ ТД: «Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції повинен надати: Розрахунок ціни пропозиції повинен бути виконаний/розрахований на обсяги встановлені у Додатку 3 до тендерної документації.» Учасником 1 взагалі не надано розрахунок ціни. Усунути шляхом подання необхідного документу. 5) Замовник вимагав у пункті 1 розділу ІІІ ТД надання: «Заповненої форми Тендерна пропозиція по формі Додатку 4 та документів (якщо такі вимагаються), надання яких передбачено даним Додатком до тендерної документації» Учасником 2 надано відповідний документ. Проте Замовник зазначає, що з нього не зрозуміло який саме котел пропонується. Усунути шляхом уточнення/зазначення конкретної назви предмета закупівлі. 6) Замовник вимагав у п. 2 розділу V ТД «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер фізичної особи/фізичної особи-підприємця; юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку); зазначення коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Учасник 2 надав довідку, у якій не вказано скороченої назви організації, не вірно вказано тип суб’єкта господарювання. Усунути шляхом надання виправленого документа. 7) Замовник вимагав у п. 2 розділу V ТД надати: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, про відсутність (наявність) позичкової заборгованості за кредитами та про залишок коштів на рахунку (ах).» Учасник 2 не надав довідку з банку про відсутність позичкової заборгованості. Усунути шляхом подання такої довідки. 8) Пункт 1 розділу ІІІ ТД вимагалось: «Повноваження щодо підпису тендерної пропозиції керівником учасника підтверджується сканованим оригіналом 1-7 сторінки паспорту та сторінки паспорту із зазначенням місця проживання у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки або двостороннім сканованим оригіналом паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій.» Учасником 2 паспорт надано не в повному обсязі. Усунути шляхом подання документа у повному обсязі. 9) Пункт 1 розділу ІІІ ТД вимагалось надати «Документи на підтвердження повноважень особи на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю: 1) Учасник має надати довідку, яка містить інформацію про посадову (их) особу (осіб) Учасника, уповноважену (их) підписувати документи тендерної пропозиції та підписувати договір про закупівлю. До зазначеної довідки необхідно надати довідку складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою (ними) особою (ами), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширенн+я, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу – prozorro.gov.ua.» Учасник 2 надав документ 3.13 про персональні дані, але він не містить необхідної інформації в повному обсязі. Усунути шляхом подання документа, що відповідає вимогам Замовника. 10) Пункт 1 розділу ІІІ ТД вимагалось надати: «Інформації, що підтверджує погодження учасника на розміщення інформації про нього та взаєморозрахунків з ним на порталі уповноваженого органу е – data.gov.ua». Учасником 2 не надано інформацію. Усунути, надавши відповідну інформацію. 11) Замовник вимагав у п. 1 Додатку 1 до ТД надати: «Сканований оригінал накладної (их) за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо накладних по даному договору більше однієї, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік накладних із зазначенням номеру та суми кожної накладної).» Учасник 2 надає не одну накладну до аналогічного договору, проте не надає довідки в довільній формі, в якій зазначається перелік накладних із зазначенням номеру та суми кожної накладної. Усунути шляхом надання. Уповноважена особа 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області Юлія Чупріна
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
ПРОТОКОЛ № 140 уповноваженої особи 1 Державного пожежно-рятувального загону « 09 » жовтня 2024 року м. Кам’янське 1. Про усунення невідповідностей в межах процедури UA-2024-09-27-010051-a за ДК 021:2015 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі («Котел твердопаливний шахтного типу»). Згідно п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ № 1178 від 12.10.2022р., якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. По результатам проведення аукціону отримано 2 пропозицій. При розгляді Учасника 1 ФОП Богдан Ангеліна Миколаївна на відповідність вимогам тендерної документації виявлено наступні недоліки: 1) Замовник вимагав у п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації (далі – ТД): «Відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» (зі змінами) «згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.» подання тендерної пропозиції учасником – фізичною особою, фізичною особою-підприємцем, юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, супроводжується підтвердженням у довільній формі наявності у неї права на обробку персональних даних (зазначених учасником у тендерній пропозиції), а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця).» Учасник 1 надав у складі тендерної пропозиції документ вих. № 169 від 30.09.2024, який не надає права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Усунути недолік шляхом надання листа-згоди відповідного змісту. 2) Замовник вимагав у п. 1 Розділу ТД: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх розгляду документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, на захищеному носії.» Учасник 1 підписав тендерну пропозицію не КЕПом, тип електронного підпису Учасника 1 – удосконалений, тип носія ключа – незахищений. Усунути шляхом підписання кваліфікованим електронним ключем, щоб тип носія вказаний був – захищений, а тип підпису – кваліфікований. 3) Замовник вимагав у п. 1 Розділу ТД: «необхідно надати довідку складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою (ними) особою (ами), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу – prozorro.gov.ua.» Учасник 1 надав у складі тендерної пропозиції документ вих. № 169 від 30.09.2024, який не надає права замовнику на оброблення персональних даних включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу – prozorro.gov.ua. Усунути шляхом надання виправленого документу з повною інформацією. 4) Замовник вимагав у пункті 6 розділу ІІІ ТД: «Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції повинен надати: Розрахунок ціни пропозиції повинен бути виконаний/розрахований на обсяги встановлені у Додатку 3 до тендерної документації.» Учасником 1 взагалі не надано розрахунок ціни. Усунути шляхом подання необхідного документу. 5) Замовник пунктом 3 розділу 6 вимагав: «Проект договору про закупівлю викладено у додатку 5 до тендерної документації. Даний проект договору заповнюється, підписується учасником та подається у повному обсязі у складі тендерної пропозиції.» Учасником 1 взагалі не надано проекту договору. Усунути шляхом подання необхідного документу. Уповноважена особа 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області Юлія Чупріна
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.