Період оскарження умов закупівлі - по 01-10-2024, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріплених текстових документів "ТД втос радіатори 2 раз вер 24", «Дод проєкт договору радіатори 2 раз вер 24», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Найменування, коди та назва товару, одиниці виміру зазначено в Додатку 5 до тендерної документації (Технічна специфікація) та по тексту оголошення. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 239 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 199,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Чортківська центральна міська лікарня" Чортківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02001185 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Віталійович Бган |
| Телефон: | +380984569542 |
| E-mail: | chortkivckrl@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 48500, Україна, Тернопільська область,м. Чортків, вул. Дмитра Пігута, 31 Б |
3 |
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №б/н щодо прийняття рішення уповноваженою особою м.Чортків 18.10.2024р. Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП "БОРЕЙКО ІРИНА СЕРГІЇВНА" (код за ЄДРПОУ – 2975801225) у відкритих тогах на закупівлю ДК 021:2015:44620000-2- Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Радіатори) (ДК 021:2015: 44621100-0 – Радіатори) унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-09-26-013314-a згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) на відповідність вимогам тендерної документації 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "БОРЕЙКО ІРИНА СЕРГІЇВНА" невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тедерною документацією на закупівлю ДК 021:2015:44620000-2- Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Радіатори) (ДК 021:2015: 44621100-0 – Радіатори), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-09-26-013314-a та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 26 вересня 2024 р. №б/н оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі ДК 021:2015:44620000-2- Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Радіатори) (ДК 021:2015: 44621100-0 – Радіатори), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-09-26-013314-a. 04 жовтня 2024 р. відбувся аукціон щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015:44620000-2- Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Радіатори) (ДК 021:2015: 44621100-0 – Радіатори), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-09-26-013314-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Терндерна пропопозиція учасника що була визнана найбільш економічна вигідна за результатами аукціону товариства з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ "СВІТ ТЕПЛА" була відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Під час розгляду наступної тендерної пропозиції ФОП "БОРЕЙКО ІРИНА СЕРГІЇВНА" у процедурі закупівлі UA-2024-09-26-013314-a виявлені наступні невідповідності: 1)Відповідно до вимог пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (нова редакція)» у складі тендерної пропозиції учасник повинен: «Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.» З документів що завантажені учасником (листі №240918 від 18 вересня 2024 року), не вказано кількість і перелік товару що пропонується, і термін поставки. Таким чином учасником не виконано вимоги, вказані в пункті 7 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (нова редакція)». Для усунення виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією невідповідностей Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності усунути виявлені необхідності шляхом надання наступних документів: - На підтвердження Учасник повинен надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.» 2)Відповідно до вимог пункту 9 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (нова редакція)» у складі тендерної пропозиції учасник повинен: «9) Екологічна декларація продукції» З документів що завантажені учасником, відсутній файл з екологічною декларацією продукції . Таким чином учасником не виконано вимоги, вказані в пункті 9 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (нова редакція)». Для усунення виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією невідповідностей Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності усунути виявлені необхідності шляхом надання наступних документів: Розмістити файл екологічної декларації продукції. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/ або подання яких передбачалося тендерною документацією, вінрозміщує у строкякий не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення такихневідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та /або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП "БОРЕЙКО ІРИНА СЕРГІЇВНА" у строк який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "БОРЕЙКО ІРИНА СЕРГІЇВНА" невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тедерною документацією на ДК 021:2015:44620000-2- Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Радіатори) (ДК 021:2015: 44621100-0 – Радіатори), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-09-26-013314-a 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП "БОРЕЙКО ІРИНА СЕРГІЇВНА" у строк який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа Олександр БГАН
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.