Закупівлю оголошено - 16-09-2024, 09:27. Дата останніх змін - 16-09-2024, 09:28

Двері вхідні, склопакет

Державна закупівля - UA-2024-09-16-000781-a Двері вхідні, склопакет від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 9/16/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-16-000781-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-16-000947-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-09-2024, 09:27
по 21-09-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-09-2024, 09:27
по 24-09-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 21-09-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
109830
109 830,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 098,30 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01981498 Досьє YouControl
Контактна особа:Дубіковська Галина
Телефон:380542665705
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
40007, Україна, Сумська область,Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Двері вхідні, склопакет
109 830,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Двері вхідні металопластикові 940*2030

1
штука
40007 Україна Сумська область Суми вул.Марко Вовчок, будинок 2
по 31-12-2024
44221200-7
Двері


Двері вхідні металопластикові 1430*2300

1
штука
40007 Україна Сумська область Суми вул.Марко Вовчок, будинок 2
по 31-12-2024
44221200-7
Двері


Двері вхідні металопластикові 1260*2040

1
штука
40007 Україна Сумська область Суми вул.Марко Вовчок, будинок 2
по 31-12-2024
44221200-7
Двері


Двері вхідні металопластикові 1420*2290

1
штука
40007 Україна Сумська область Суми вул.Марко Вовчок, будинок 2
по 31-12-2024
44221200-7
Двері


Склопакет 566*1146

1
штука
40007 Україна Сумська область Суми вул.Марко Вовчок, будинок 2
по 31-12-2024
44221111-6
Склопакети


Двері металеві 850*2100

1
штука
40007 Україна Сумська область Суми вул.Марко Вовчок, будинок 2
по 31-12-2024
44221111-6
Склопакети


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-09-2024, 09:28:04
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-09-2024, 09:21:16
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-09-2024, 09:21:16
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 16-09-2024, 09:27:21
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 16-09-2024, 09:27:21
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 16-09-2024, 09:27:21
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 16-09-2024, 09:27:21
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 16-09-2024, 09:27:21
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 16-09-2024, 09:27:21
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 16-09-2024, 09:27:21
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 16-09-2024, 09:27:21
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 16-09-2024, 09:27:21
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 16-09-2024, 09:27:21
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 16-09-2024, 09:27:21
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 16-09-2024, 09:27:21
2. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Двері вхідні, склопакет
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді грошових коштів (завдатку). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5,00% від вартості договору про закупівлю. Завдаток вноситься на рахунок Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» Сумської міської ради, Україна, 40007, м. Суми, вул. Марко Вовчок, 2, код ЄДРПОУ 01981498, р/р IBAN: UA553375460000026003055032398 в СФ АТ КБ «Приватбанк», з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення «Забезпечення виконання договору на закупівлю: «ДК 021:2015, 44220000-8: Столярні вироби (двері вхідні, склопакет)». Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4)згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем своїх зобов’язань за договором кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю не повертаються учаснику-переможцю, підлягають перерахуванню до Державного бюджету України.
Статус: Активна
Дата створення: 16-09-2024, 09:27:21
Способи підтвердження:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Двері вхідні, склопакет
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару.
Статус: Активна
Дата створення: 16-09-2024, 09:27:21
Способи підтвердження:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Двері вхідні, склопакет
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Статус: Активна
Дата створення: 16-09-2024, 09:27:21
Способи підтвердження:
Документ
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ