Закупівлю оголошено - 13-09-2024, 10:43. Дата останніх змін - 13-09-2024, 10:43

Болти , гайки

Державна закупівля - UA-2024-09-13-003080-a Болти , гайки від замовника КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА від 9/13/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-13-003080-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-13-003377-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-09-2024, 10:43
по 18-09-2024, 09:00

1.Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. 2. Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватися Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі. 3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4. Забезпечення виконання Договору 4.1. Учасник вносить забезпечення виконання Договору згідно оголошення №_____________________, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу ___ __________ 2024 року, в якій Учасника визнано переможцем. 4.2. Забезпеченням виконання Договору є грошові кошти в сумі _____грн. (________________________________) (далі – Забезпечення), що становить 5% відсотків вартості (ціни) Договору про закупівлю, що перераховуються на р/р UA 978201720355169004000005318, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Біла Церква, код ЄДРПОУ 08167863. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі «Болти, гайки», код 44530000-4 «Кріпильні деталі» 4.2.1. Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання Договору надається Замовнику не пізніше дати укладання Договору. 4.3. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку, зазначеному в п. 4.2. Договору. 4.4. Забезпечення не повертається Замовником Учаснику в разі: 4.4.1. Невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Учасником за Договором повністю або частково, зокрема, але не виключно: за прострочення постачання Товару; своєчасності та якості Товару; невиконання чи неналежного виконання інших умов та зобов’язань по Договору; 4.4.2. Дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Учасник не виконує чи неналежним чином виконає свої зобов’язання за Договором; 4.4.3. Дострокового розірвання Учасником Договору (якщо це передбачено Договором). 4.5. Право щодо неповернення Учаснику забезпечення виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Учасником Договору. 4.6. Факт невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов’язань за Договором підтверджується документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про прострочення постачання товару та/або постачання товару неналежної якості тощо. 4.7. Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Учасником зобов’язань за Договором складається не менше як трьома представниками Замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом 14 робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється Замовником Учаснику. 4.8. Про неповернення забезпечення виконання Договору Замовник письмово повідомляє Учасника. До повідомлення додаються документи, що підтверджують невиконання Учасником своїх зобов’язань за Договором. 4.9. Починаючи від дати відправлення Учаснику письмового повідомлення, кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 4.10. Замовник повертає забезпечення виконання Договору лише після: належного виконання Учасником Договору в повному обсязі та належним чином, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
12390
12 390,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА
ЄДРПОУ:08167863 Досьє YouControl
Контактна особа:ПРАСКОВА Олена КЕВ М. БІЛА ЦЕРКВА
Телефон:380456353000
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
09117, Україна, Київська область,Біла Церква, Київська обл., місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ ЯРМАРКОВА, будинок 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Болти з шестигранною головкою

300
штука
Україна , Київська область , Біла Церква ,
по 30-10-2024


Ідентифікатор профілю: 501121-44530000-444051-40996564
Ідентифікатор реєстру: f93ddc8b806c41d2b3caf6adc0814fe0
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
fe343b45bc5e45f688a9f76ab9b5ca9dДовжина70міліметр
473d8e8d00e14a0e95111932a4a331c3Матеріал / покриттясталь / без покриття
7d9c302f0c9540689a66d299749f4ad9Діаметр16міліметр
80c2e2f319f74819a61a1aa85059cc9dВид різьбичасткова
dd1f1a92d8854d769603aea79c3392a5Відповідність стандарту DINDIN 6914
dea412e9efc34cbe8eadff9511246f6fКлас міцностіклас міцності 10.9
8a4a4b0b7a5640b9b47b65b1638098b5Головкашестигранна
8e0682066c594102af5d15352160b74bКрок різьби2міліметр
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Гайки шестигранні

300
штука
Україна , Київська область , Біла Церква ,
по 30-10-2024


Ідентифікатор профілю: 501125-44530000-444055-40996564
Ідентифікатор реєстру: f93ddc8b806c41d2b3caf6adc0814fe0
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
e5d97d1058f2405698785fc3403c1fd3Відповідність стандарту DINDIN 934
764cc770fae949e2b2a392316b5f4a16Діаметр16міліметр
b7ee560eeb174062938d111d2978c210Крок різьби2міліметр
d6fb4e35af2442df9daf96c56b97843fМатеріал / покриттясталь / без покриття
3983fe22c3a045a0b7ea7cb94415237fТипшестигранна
cdc5f27c02ad45349af97849aa66d20fКлас міцностіклас міцності 10
d0f19f445fd24912bdeb64f2ea01fffcВисота14.8міліметр
900702e84cbd4abaadc7d3e76dd9765dВид різьбиповна
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-09-2024, 10:43:55
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-09-2024, 10:43:48
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
30
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ