Закупівлю оголошено - 12-09-2024, 15:37. Дата останніх змін - 27-09-2024, 09:45

Розчинникики 646, 4 л пляшка ПЕТ

Розчинникики 646, 4 л пляшка ПЕТ... Державна закупівля - UA-2024-09-12-010403-a Розчинникики 646, 4 л пляшка ПЕТ від замовника РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 9/12/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-12-010403-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-12-012865-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-09-2024, 15:37
по 17-09-2024, 16:00

ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами цього Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови цього Договору матимуть перевагу. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 5 (п'яти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ Для платників ПДВ: . Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому- передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому- передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
200000
200 000 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:40081237 Досьє YouControl
Контактна особа:Гузієнко Тетяна Андріївна
Телефон:380567930750
E-mail:Guzienko.T.A@dp.uz.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна, Дніпропетровська область,Дніпро,
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Розчинникики 646, 4 л пляшка ПЕТ

2 500
літр
Україна , Дніпропетровська область , Дніпро ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Об'ємвід 4літрАктивна12-09-2024, 15:35
Упаковкапляшка пластиковаАктивна12-09-2024, 15:35
Видрозчинник 646Активна12-09-2024, 15:35
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-09-2024, 15:37:39
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-09-2024, 15:35:37
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 календарний день з дати поставки ТОВАРУ, за умови реєстрації контрагентом податкової накладної , оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для неплатників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ТОВ "Епіцентр К"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, , , , , Олександр Борисович Білан
          Остаточна пропозиція:
          132 000 UAH,без ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          18-09-2024, 11:18
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2024-09-12-010403-a-a1
          Номер договору:
          ПР/НХ-24583/НЮ
          Дата підписання договору:
          26-09-2024, 00:00
          Строк дії договору:
          з 26-09-2024 по 31-12-2024
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          Рожко Катерина Володимирівна
          E-mail підписанта:
          DT.TENDER@EPICENTRK.COM
          Посада підписанта:
          Директор невідокремленого структурного підрозділу «Будівельно-господарський гіпермаркет «Епіцентр К» №2 м. Дніпро
          Підписант діє на підставі:
          Довіреності № 7794 від 23.09.2023 року
          Номер IBAN:
          UA863003460000026007010251905
          Телефон підписанта:
          0505416072
          Інформація про підписанта покупця
          ПІБ підписанта:
          Потапова М.А., Яблонський П.М.
          E-mail підписанта:
          Guzienko.T.A@dp.uz.gov.ua
          Посада підписанта:
          Начальник структурного підрозділу «Служба організації та проведення закупівель» регіональної філії «Придніпровська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця»
          Підписант діє на підставі:
          положення про регіональну філію та довіреності від 26.06.2024 №879
          Номер IBAN:
          UA573348510000026008962495062
          Телефон підписанта:
          380567930750
          158 400 UAH
          Ціна договору
          132 000 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВ "Епіцентр К"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          132 000 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "Хімрезерв-Львів"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          135 000 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          158 856,25 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "Компанія Всесвіт"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          175 000 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІНТЕКС ГРУП"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          180 000 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП "БОЛОТО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          181 000 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП "КУРНОСОВА ТЕТЯНА ВАЛЕРІЇВНА"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          198 000 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ