Період оскарження умов закупівлі - по 15-09-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 369 225 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 692,25 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
ЄДРПОУ: | 05465258 Досьє YouControl |
Контактна особа: | ІКОНОС Давид |
Телефон: | 380444682106 |
E-mail: | cheu@ukr.net |
Місцезнаходження: | 04073, Україна, Київська область,Київ, провулок Куренівський,15-А. м. Київ |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі виявлено помилки, а саме: невірно визначено обсяги товару, необхідного для закупівлі, а також, невірно визначено код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
22-09-2024, 00:00
Період оскарження:
з 11-09-2024, 14:15 по 22-09-2024, 00:00
Документи: