Період оскарження умов закупівлі - по 15-09-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 38 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 190 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Національної поліції в Івано-Франківській області |
ЄДРПОУ: | 40108798 Досьє YouControl |
Сайт: | https://if.npu.gov.ua/ |
Контактна особа: | Іван Антощук |
Телефон: | +380342790196 |
E-mail: | yogunp@ukr.net |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 15 |
1 |
Замовником в тендерній пропозиції учасника ФОП Кутенков М.В. виявлено невідповідність. Замовником в Додатку №1 до ТД в р. 1 п.1 зазначено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на закупівлю металопластикових дверей та /або вікон 2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці (з усіма додатками); 3. копії/ю документів/у (накладних) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Однак, Учасник в своїй пропозиції не надав жодного документа на підтвердження виконання аналогічного договору. Замовником в Додатку №1 до ТД в р. 4 перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для учасників, учасник повинен надати гарантійний лист відповідно до п.3 та лист погодження відповідно до п.5. Однак в складі пропозиції ці два пункти відсутні. Просимо Вас протягом 24 години привести у відповідність вищезазначену інформацію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.