Період оскарження умов закупівлі - по 08-09-2024, 00:00
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 164 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 820 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Дніпровський державний університет внутрішніх справ |
| ЄДРПОУ: | 08571446 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dduvs.in.ua/ |
| Контактна особа: | Ірина Копченко |
| Телефон: | +380669250167 |
| E-mail: | mppd@dduvs.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, проспект Науки, 26 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ФОП "КОВТУН ОЛЕКСІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" (пропозиція 164 000,00 грн. без ПДВ), яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Додатком 3 до тендерної документації вимагалося надати - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та будуть залучені до послуг монтажу товару за цією закупівлею, за формою: № з/п Посада (робоча професія) Прізвище та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років) 1 2 3 4 5 6 1 2 Надати інформацію яка вимагається Замовником в відповідності до Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.