Період оскарження умов закупівлі - по 08-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 209 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 049 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦБУД" |
| ЄДРПОУ: | 32168454 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Іванова |
| Телефон: | +380976396657 |
| E-mail: | ivanovavv597@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 61001, Україна, Харківська область,місто Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 15 Б |
2 |
1.Рзгляд тендерної пропозицій учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ХАРКІВ» (далі — Учасник ) за предметом закупівлі:ДК 021:2015 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості) . 2.Оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в ЕСЗ Прозорро. Під час розгляду пункту першого порядку денного: Замовник під час розгляду тендерної пропозиціі Учасника процедури Закупівлі виявив невідповідності в інформації та / або документах, що подані Учасником у складі тендерний пропозиціі. Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: Доатком №3 тендерной документаціі передбаченоа довідкв,щодо виконання аналогічних договорів. Учасник вказад в довідкі інформацію,яка не відповідае фактичной даті підписання договору з ТОВ”ПРОМСПЕЦІНДУСТРІАЛ”-вимога не виконана. Доатком №3 п.2.3.тендерной документаціі передбачена вимога “повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості в терміни,та на умовах замовника (постачання товару партіямі,згідно пісьмової заявкі).Гарантійний лист повинен включати номер оголошення (ідентифікатор закупівлі) про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу та назву Замовника.”-вимога не виконана. Додатком №3 п.5.14 тендерной документаціі передбачена вимога “Довыдка в довільній формі про те, що учасник не є громадянином Російської Федерації, крім тих, що ,,,,,,,”-вимога не виконана. Під час розгляду пункту другого порядку денного:Оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в системі Прозорро. Таке повідомлення замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, так визначає пункт 43 Постанови № 1178. ВИРІШИЛА: 1. Надати Учаснику процедури Закупівлі “24 години” на виправленя невідповідністі в інформації та / або документах, що подані Учасником у складі тендерної пропозиціі. 2.Оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в системі Прозорро. Таке повідомлення Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, так визначає пункт 43 Постанови № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.