Період оскарження умов закупівлі - по 08-09-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 197 916 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 979,16 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Дмитрівська селищна рада |
| ЄДРПОУ: | 04412395 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Третяк |
| Телефон: | +380961189407 |
| E-mail: | agent.dmytrivka@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 16572, Україна, Чернігівська область,смт. Дмитрівка, вул. Незалежності, 18 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Переможець відмовився від постачання товару та через прострочений термін постачання (до 30.09.2024) Замовник не може підтвердити наступного учасника. Більш детально читати Протокол 87, що додається.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
12-10-2024, 00:00
Період оскарження:
з 01-10-2024, 09:41 по 12-10-2024, 00:00
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі — Особливості) - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ» поданої на участь в процедурі відкритих торгів щодо закупівлі - Котел твердопаливний в комплекті (Код за ЄЗС ДК 021:2015: 44620000- 2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Номенклатурний код: 44621200-1 Котли) було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які подаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: -Учасник не надав скан-копію сертифікату якості. Згідно з Додатком 3 ТД Учасник у складі тендерної документації повинен надати: 1. Скан-копію сертифікату якості. 2. Скан-копію сертифікату відповідності. 3. Скан-копію сертифікату експертизи типу . 4. Скан-копію декларації про відповідність. 5. Надані документи, що зазначені вище (в пунктах 1,2,3,4) повинні мати дійсний термін дії на момент подання тендерної пропозиції та поставки Товару (предмету закупівлі) 6. Скан-копії документів на підтвердження технічних вимог твердопаливного котла , а саме: паспорт та/або інструкцію та/або креслення, тощо. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: скан-копію сертифікату відповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.