Період оскарження умов закупівлі - по 04-09-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - власні кошти підприємства. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 20 689,56 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 206,90 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради |
ЄДРПОУ: | 03335445 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.kpbred.com.ua |
Контактна особа: | Кітнік Олександр Миколайович |
Телефон: | +380969718948 |
E-mail: | asfalt-bred@ukr.net |
Місцезнаходження: | 29009, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Ярослава Мудрого, 5 |
0 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ХРАПИЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ (Код ЄДРПОУ 2954003919) в процедурі відкритих торгів за предметом«Ринва, заглушка ринви ліва, заглушка ринви права, з’єднувач ринви, тримач ринви», код ДК 021:2015 - 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (номенклатурні позиції: 44163111-1 Стічні труби; 44163230-1 З’єднувачі труб; 44163210-5 Трубні хомути), ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-30-000466-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п.3.1 Розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовником вимагалось надати довідку (и), видану (і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків та про відсутність простроченої заборгованості по сплаті відсотків за кредитами (видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі). У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однією банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками. У складі тендерної пропозиції ФОП ХРАПИЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ (Код ЄДРПОУ 2954003919) наявний Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах, а довідки з банку відсутні, що не відповідає умовам тендерної документації. 2) Відповідно до п.3.1 Розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовником вимагалось надати лист-згоду в довільній формі на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий). У складі тендерної пропозиції учасника ФОП ХРАПИЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ (Код ЄДРПОУ 2954003919) наявний документ під назвою «Лист згода персональні дані.pdf», в якому не зазначена необхідна інформація, що передбачалась умовами тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тому з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учаснику ФОП ХРАПИЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ (Код ЄДРПОУ 2954003919) необхідно надати наступні документи: - довідку (и), видану (і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків (видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі). - лист-згоду в довільній формі на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.