Період оскарження умов закупівлі - по 03-09-2024, 00:00
Для створення та функціонування НПЦ
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 343 690 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 718,45 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державний навчальний заклад "Краматорське вище професійне торгово-кулінарне училище" |
ЄДРПОУ: | 02542194 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Момот Оксана Павлівна |
Телефон: | +380626414652 |
E-mail: | upovnovageniykvp@ukr.net |
Місцезнаходження: | 84301, Україна, Донецька область,м Краматорськ, вул Ювілейна 6 |
4 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2024-08-29-010560-a виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності:: • Відсутня Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання договору, що включено до тендерної пропозиції учасника не відповідає Додатку 1 пп. 1.1.1. та розділу 3 тендерної документації; • Лист – відгук без зазначення щодо якого договору було виконання та наявний позитивний відгук не відповідає Додатку 1 пп. 1.1.3. та розділу 3 тендерної документації; • Не надано технічної специфікації відповідної форми згідно з Таблицею 1 не відповідає пп. 3.1. Додатку 1 тендерної документації; • Відсутній заповнений учасником проєкт договору з додатками згідно з Додатком 2 не відповідає розділу 3 тендерної документації; • Не надано сертифікат відповідності та/або технічний паспорт та/або інший документ, що підтверджує якість, безпеку та походження товару. У випадку неможливості надання такого документу Учасник надає гарантійний лист, наданий гарантійний лист не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а саме «Верстак слюсарний одномісний з лещатами та органайзером (ДК 021:2015:39151200-7 – Верстаки»), а також не відповідає розділу 3 та п. 3.2 Додатка №2 тендерної документації. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей I. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що включено до тендерної пропозиції учасника; II. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору; III. Технічна специфікація, складена учасником згідно з Таблицею 1: Таблиця 1 № з/п Найменування товар Од. виміру Кількість Технічні характеристики товару Виробник товару* Країна походження товару** * Зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо). ** Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України. IV. Проєкт договору згідно з Додатком 3 до тендерної документації з вказанням учасником своїх реквізитів та заповнених додатків до договору відповідно до поданої пропозиції; V. Сертифікат відповідності та/або технічний паспорт та/або інший документ, що підтверджує якість, безпеку та походження товару. У випадку неможливості надання такого документу Учасник надає гарантійний лист, у якому зазначає причини такого ненадання, а також зобов’язання здійснити постачання товару у супроводі документів, що підтверджують якість (паспорт якості та/або сертифікат відповідності тощо) відповідно до предмета закупівлі код ДК 021:2015 – 44510000-8 «Знаряддя» (Набори ручних інструментів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.