Період оскарження умов закупівлі - по 02-09-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 335 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 26 675 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго |
ЄДРПОУ: | 03346058 Досьє YouControl |
Сайт: | http://tke.if.ua |
Контактна особа: | Капущак Леся Ігорівна |
Телефон: | +380342720785 |
E-mail: | 070887kli@gmail.com |
Місцезнаходження: | 76009, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Б.Хмельницького,59а |
7 |
Під час розгляду першого питання порядку денного з’ясовано наступне: За рішенням уповноваженої особи від 28.08.2024 № 69т оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі ДК 021:2015- 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-08-28-011284-a Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби». Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Термо-Ізол» замовником було виявлено наступну невідповідність в інформації та документах, подання яких вимагається тендерною документацією,: в відомостях про учасника не зазначена уся інформація, надання якої вимагалося Замовникам. Зокрема, відсутня наступна інформація : - номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість – для Учасника, який є платником податку на додану вартість ; - адреса –фактична; - номер телефону, факсу, е-mail Учасника; - юридичний статус (наприклад: юридична особа, фізична особа, тощо); - форма власності (наприклад: приватна, державна, комунальна). Вимогу про надання вказаної інформації учасником процедури закупівлі містить Додаток 4 до тендерної документації Замовника. З огляду на зазначене, керуючись нормами п.43 Особливостей розміщую повідомлення з наступною вимогою до учасника процедури закупівлі ТзОВ «Термо-Ізол» про усунення зазначеної вище невідповідності,: надати відомості про учасника згідно вимоги замовника. Під час розгляду другого питання порядку денного з’ясовано наступне: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Вказані нормативні положення дотримуються замовником.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.