Період оскарження умов закупівлі - по 31-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 51 700 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 517 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ” |
| ЄДРПОУ: | 32121458 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://teploseti.zp.ua |
| Контактна особа: | Бурмістров Кирило Вікторович |
| Телефон: | 380974526056 |
| E-mail: | burmistrov.kv@teploseti.zp.ua |
| Місцезнаходження: | 69091, Україна, Запорізька область,ЗАПОРІЖЖЯ, вулиця Героїв полку «Азов», будинок 137 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиції учасника ФОП АНОХІН СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ (далі - Учасник) щодо закупівлі сантехнічних виробів згідно ДК 021:2015 код 44410000-7 Вироби для ванної кімнати та кухні (далі — Закупівля) 1. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку від 31 серпня 2024 р. № 686 з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, в якій зазначено номер та дата договору від 17.06.2024 №140Т/24 та найменування товару «ДК 021:2015:44411100-5 Водопровідні крани (змішувачі)» та лист відгук від Запорізького державного медико-фармацевтичного університету від 13.08.2024 №12/3162 про виконання договору від 17.06.2024 №140Т/24, при цьому у складі тендерної пропозиції надано договір від 17.06.2024 №140Т-24 предмет закупівлі якого є «Змiшvвач для умивальника (код ДК 021:2015 - 44410000-7 Вироби для ванної кімнати та кyxнi) 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 1.1 та пункт 1.3. Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка за формою згідно тендерної документації з підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності та у разі використання) з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі, який зазначено в тендерній документації, договору (договорів) (не менше одного договору) за аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в тендерній документації та лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) від контрагента про належне виконання аналогічного договору (не менше одного договору), зазначеного в наданій Учасником довідці та наданого на підтвердження вимог п.п. 1.2 пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації із зазначенням дати та номеру такого договору, або - довідка за формою згідно тендерної документації з підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності та у разі використання) з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі, який зазначено в тендерній документації, договору (договорів) (не менше одного договору) за аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в тендерній документації. - на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати не менше одного договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). - лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) від контрагента про належне виконання аналогічного договору (не менше одного договору), зазначеного в наданій Учасником довідці та наданого на підтвердження вимог п.п. 1.2 пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації із зазначенням дати та номеру такого договору. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.