Період оскарження умов закупівлі - по 27-08-2024, 00:00
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Закупівля проводиться на заощаджені кошти від проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-05-08-011188-a. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 700 100 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38635397 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vn.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Василь Симотюк |
| Телефон: | +380432566528 |
| E-mail: | v.symotiuk@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 21021, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, вул. 600-Річчя, буд. 11 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Ткачука Дениса Руслановича (3570106897) (далі - ФОП Ткачук Д.Р., Учасник) в період з 02 по 03 вересня 2024 року було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ФОП Ткачук Д.Р. в його тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією Замовника. Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник у складі тендерної пропозиції не надав копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку (учасник є платником єдиного податку) у вигляді електронного документу, що не відповідає вимогам Тендерної документації замовника; - Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ із назвою “1.Тендерна пропозиція.pdf” в якому не заповнив “Загальну вартість пропозиції* з ПДВ” в кінці таблиці Тендерної пропозиції учасника, що не відповідає вимогам Тендерної документації замовника; - Учасник у складі тендерної пропозиції надав документи із назвою “відгук до договору 4-24 ФОП Стук.pdf” та “відгук ФОП Червінська 2-24.pdf” в яких відсутнє посилання на договори надані учасником як аналогічні, що не відповідає вимогам Тендерної документації замовника; - Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ із назвою “Договір ФОП Червінська.pdf” предмет закупівлі в якому не є аналогічним до предмету закупівлі замовника, що не відповідає вимогам Тендерної документації замовника; - Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ із назвою “19.Проект договору.pdf” в якому не заповнено п.6.1, не заповнено п.15.8, а в Додатку №1 до Договору “Специфікація” не заповнив пункт 5, що не відповідає вимогам Тендерної документації замовника; - Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ із назвою “7. Довідка з інформацією про учасника.pdf” в якому в п.9 таблиці зазначає, що не використовує печатку, проте всі документи тендерної пропозиції учасника і договір містять відбиток печатки, що не відповідає вимогам Тендерної документації замовника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - щодо надання копії свідоцтва про сплату єдиного податку або копії витягу з реєстру платників єдиного податку — пункт 7 Додатку 1 до Тендерної документації замовника; - щодо надання заповненої Тендерної пропозиції за визначеною замовником формою — пункт 1 Додатку 1 до Тендерної документації замовника; - щодо надання відгуку з посиланням на договір, який виконувався — підпункт 3.3 пункт 2 Додатку 1 до Тендерної документації замовника; - щодо надання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) — підпункт 3.1 пункт 2 Додатку 1 до Тендерної документації замовника; - щодо надання заповненого проекту договору для сторони Учасника, включаючи додатки до нього — пункт 5 Додатку 1 до Тендерної документації замовника; - щодо надання заповненої довідки з інформацією про учасника процедури закупівлі за визначеною замовником формою — пункт 12 Додатку 1 до Тендерної документації замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копію свідоцтва про сплату єдиного податку, або копію витягу з реєстру платників єдиного податку, або обґрунтоване поясненням причини не подання вказаних документів у вигляді сканованої копії документу придатному для машинозчитування зміст та вигляд якого повинен відповідати ОРИГІНАЛУ відповідного документу, з якого виготовляється така сканована копія. Сканований електронний документ повинен бути автентичним з оригіналом; - оновлену форму Тендерної пропозиції учасника від 29.08.2024р. №2908/1 підготовлену у відповідності з вимогами пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації замовника підписану уповноваженою особою Учасника у вигляді сканованої копії документу придатному для машинозчитування зміст та вигляд якого повинен відповідати ОРИГІНАЛУ відповідного документу, з якого виготовляється така сканована копія. Сканований електронний документ повинен бути автентичним з оригіналом; - оновлений відгук ФОП Стук Б.В. від 28.08.2024р. №28.08.24/1 до Договору поставки №4-24 від 05 серпня 2024 року з посиланням в ньому на договір, який виконувався, у відповідності з вимогами пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації замовника у вигляді сканованої копії документу придатному для машинозчитування зміст та вигляд якого повинен відповідати ОРИГІНАЛУ відповідного документу, з якого виготовляється така сканована копія. Сканований електронний документ повинен бути автентичним з оригіналом; - оновлену Довідку про виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо предмету закупівлі від 29 серпня 2024 року №2908/2 у відповідності з вимогами пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації замовника у вигляді сканованої копії документу придатному для машинозчитування зміст та вигляд якого повинен відповідати ОРИГІНАЛУ відповідного документу, з якого виготовляється така сканована копія. Сканований електронний документ повинен бути автентичним з оригіналом; - оновлений проект договору підготовлений у відповідності з вимогами пункту 5 Додатку 1 до Тендерної документації замовника, із заповненими п.6.1, п.15.8, п.5 Специфікації, у вигляді сканованої копії документу придатному для машинозчитування зміст та вигляд якого повинен відповідати ОРИГІНАЛУ відповідного документу, з якого виготовляється така сканована копія. Сканований електронний документ повинен бути автентичним з оригіналом; - оновлену форму Довідки з інформацією про учасника процедури закупівлі від 29.08.2024р. №2908/7 підготовлену у відповідності з вимогами пункту 12 Додатку 1 до Тендерної документації замовника підписану уповноваженою особою Учасника у вигляді сканованої копії документу придатному для машинозчитування зміст та вигляд якого повинен відповідати ОРИГІНАЛУ відповідного документу, з якого виготовляється така сканована копія. Сканований електронний документ повинен бути автентичним з оригіналом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.