Період оскарження умов закупівлі - по 29-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 257 912,83 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 289,56 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Сумський національний аграрний університет |
| ЄДРПОУ: | 04718013 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ганна КОЛОДЧЕНКО |
| Телефон: | +380970005642 |
| E-mail: | hannakolodchenko83@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 40021, Україна, Сумська область,м.Суми, вул.Герасима Кондратьева, 160 |
5 |
1.Перелік виявлених невідповідностей: 1) В Учасника у складі тендерної пропозиції відсутній гарантійний лист відповідно до п. 5.1 Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації; 2) Учасником в тендерній пропозиції подано документ: Додаток 7 «Технічне креслення» (назва документу пропозиції - 23.2.Технічне креслення Додаток 7) У зазначеному документі навпроти схематичного зображення виробу (найменування: 51.1150х1120 1150х1120-1шт.) зміщено поля таблиці з нечітким зображенням, а саме: поля таблиці на сторінці 12 не відповідають полям таблиці вимогам Замовника; 3) Учасником в тендерній пропозиції подано документ: Довідка запропонованого товару (назва документу пропозиції - 21.9.Запропонована конфігурація виробів з розмірами та зображенням). У зазначених документах навпроти схематичного зображення виробу (найменування: 51.1150х1120 1150х1120-1шт.) зміщено поля таблиці з нечітким зображенням, а саме: поля таблиці на сторінці 12 не відповідають полям таблиці вимогам Замовника; 4) Учасником в тендерній пропозиції подано документ: Декларація з охорони праці (назва документу пропозиції п.18 Декларація з охорони праці), яка незавірена згідно з оригіналом, накладеним підписом та печаткою. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1)Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до Тендерної документації 5.1. Поданням своєї тендерної пропозиції, Учасник надає гарантійний лист що технічні, якісні характеристики, запропонованого ним товару відповідають вимогам, встановленим чинним законодавством. 2) Додаток 7 технічне креслення; 3) Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до Тендерної документації 4.6.8. Кольорові зображення або чорно-білі зображення за всіма позиціями предмету закупівлі з вказанням розмірів та запропонованої конфігурації виробів; 4) Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до Тендерної документації П.4.4. 4.4. Дозвільні та інші документи, копії яких додаються у складі тендерної пропозиції: 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати - гарантійний лист відповідно до п. 5.1 Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації; 2) Надати документ: Додаток 7 «Технічне креслення» де поля таблиці на сторінці 12 з чітким зображенням у відповідності полям таблиці вимогам Замовника; 3) Надати документ: Довідку в якій поля таблиці на сторінці 12 з чітким зображенням у відповідності полям таблиці вимогам Замовника; 4) Надати документ: «Декларація з охорони праці» завірений згідно з оригіналом, накладеним підписом та печаткою.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.