Період оскарження умов закупівлі - по 28-08-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 206 320 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 063,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02147598 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Маринченко |
| Телефон: | +380462775083 |
| E-mail: | imosviva1982@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 14013, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, просп. Перемоги, 141 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності): 1.1. Згідно п. 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатка 1 учасник надає: "Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником та передбачені Додатком 2». 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником та передбачені Додатком 2. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником та передбачені Додатком 2
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.