Період оскарження умов закупівлі - по 24-08-2024, 00:00
Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 65 239,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 326,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Анисимова Олена Василівна |
| Телефон: | 380674564592 |
| E-mail: | anysymova-ov@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП Кутенков М.В. повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (файл «ДОВ АНАЛОГ ДОГ МПО ДВЕРІ КУТЕНКОВ МВ 11 ЗАГІН ДСНС КОНСТРУКЦІІ.pdf»), лист-відгук стосовно виконання зазначеного договору (файл «відгук мпо двері кутенков мв дснс 11.PDF»), видаткову накладну на товар по аналогічному договору згідно наданої довідки (файл «НАКЛАДНА МПО ДВЕРІ ЗАГІН 11 КУТЕНКОВ МВ КОНСТРУКЦІІ.jpg») та договір (файл «договір мпо двері кутенков мв 44210000-5.pdf»). В наданій довідці щодо наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору відсутня інформація щодо предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Згідно наданого листа-відгука стосовно виконання зазначеного договору та видатковій накладній на товар по аналогічному договору згідно наданої довідки предметом договору є постачання металопластикових дверей. Відповідно вимог тендерної документації під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого здійснено поставку дверей протипожежних та/або металевих та/або броньованих. Тому, замовником встановлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 1 додатку 2 тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має завантажити оновлені та/або нові документи: Довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору: позитивний лист-відгук від кожного контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначення номеру та дати укладення такого договору; видаткову накладну або акт приймання-передачі на товар по аналогічному договору згідно наданої довідки. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого здійснено поставку дверей протипожежних та/або металевих та/або броньованих. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.