Період оскарження умов закупівлі - по 19-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 478 800,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 788,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2382 |
| ЄДРПОУ: | 14321883 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хаюк Антон Анатолійович |
| Телефон: | 380673688687 |
| E-mail: | dgordjkinolog@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції (завантажити в електронну систему закупівель) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. Довідка (лист, інший документ) в електронному вигляді в довільної форми, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, з інформацією про виконання що найменше 2 (двох) аналогічних договорів про закупівлю. Аналогічним договором, у розумінні цієї документації, вважається договір з постачання товару, який є предметом закупівлі, а саме: кодом ДК 021:2015 – 44170000-2: «Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами» Довідка (лист, інший документ) довільної форми повинна містити наступну інформацію: - повна назва контрагента, з яким укладено договір; - код за ЄДРПОУ (або ІПН – для фізичних осіб-підприємців) контрагента; - його місцезнаходження та номер телефону; - назва предмета закупівлі; - номер та дата укладання договору, сума договору. 1.2. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники повинні надати сканкопію договору (договорів), вказаного (-их) в вищезазначеній довідці (листі, іншому документі). До аналогічного договору учасник додає копії документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару), крім відомостей, що становлять комерційну таємницю. Сканкопія аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинна містити: - всі сторінки та додатки, посилання на які є в цьому договорі (зокрема специфікації, графіки, тарифи, вимоги до якості тощо); - копії всіх сторінок усіх додаткових угод до цього договору, якщо вони були. При цьому, відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, предмет закупівлі, найменування товару, його технічні та якісні характеристики не мають бути змінені.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.