Період оскарження умов закупівлі - по 19-08-2024, 00:00
Столярні вироби
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Прилуцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02147612 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Козачок Юлія Володимирівна |
| Телефон: | 380463730022 |
| E-mail: | booh@uopmr.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 17500, Україна, Чернігівська область,Прилуки, Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Вокзальна, 24 |
6 |
27.08.2024 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: І. Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Згідно Додатку 2 до тендерної документації: «Поставка товару передбачає надання комплексу супутніх послуг, вартість яких включається у ціну за одиницю товару та ціну пропозиції « Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1) Пункт 1.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій . «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Згідно з підпунктом 1.1.1 пункту 1 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування Згідно з підпунктом 1.1.2 пункту 1 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 2) Пункт 1.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Згідно з підпунктом 1.2.1 пункту 1 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: «довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1»; Згідно з підпунктом 1.2.2 пункту 1 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 3) Розділ 2 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: Інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації. 4) Пункт 5.2 розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка відповідно пункту 1.1.1 розділу 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи згідно пункту 1.1.2. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка відповідно пункту 1.2.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка відповідно пункту 1.2.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація відповідно розділу 2 додатку 1 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація відповідно пункту 5.2. розділу 2 додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - довідку відповідно пункту 1.1.1 розділу 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. - документи згідно пункту 1.1.2. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації - довідку відповідно пункту 1.2.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. - довідку відповідно пункту 1.2.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації. - інформацію відповідно розділу 2 додатку 1 до тендерної документації. - інформацію відповідно пункту 5.2. розділу 2 додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.