Період оскарження умов закупівлі - по 31-08-2024, 00:00
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua З питань, які стосуються технічної специфікації - Начальник відділу ЦЗ та МР Сергій Білов тел. 380930886737 e-mail: S.Belov@imtp.ua 5. Вид предмета закупівлі: товар. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Модульні залізобетонні наземні укриття цивільного типу 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Конструкції та їх частини, за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 8. Кількість товарів, робіт послуг: 4 штуки 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м.Чорноморськ, ДП « МТП «Чорноморськ», вул.Транспортна 2, 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2024 року, протягом 45 робочих днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює передплату -30% - 5 робочих днів від дня отримання рахунку Постачальника; - 20% - 5 робочих днів після надходження товару на територію Покупця.- 50% - 30 робочих днів після підписання видаткових накладних 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 7 195 416,67 грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.09.2024 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 195 416,67 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 71 954,17 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
| ЄДРПОУ: | 01125672 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://seaport.com.ua/ |
| Контактна особа: | Михайліна Ірина Василівна |
| Телефон: | 0487388177 |
| E-mail: | I.MYKHAILINA@IMTP.UA |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДУСТРІЯ ЛВ" (далі – Учасник) встановлено наступні невідповідності: 1.Відповідно до п.5 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати Статут (зі змінами в разі наявності) або інший установчий документ Учасника в останній (чинній) редакції. У разі державної реєстрації юридичної особи, або державної реєстрації змін до установчих документів учасника після набрання чинності законом України від 26.11.2015 № 835-VІІІ, такою особою надаються відомості про код доступу (із зазначенням дати його отримання) про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (для отримання інформації на офіційному порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України). В порушення цих вимог тендерної документації Учасником не надано відомостей про код доступу (із зазначенням дати його отримання) про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. 2.Відповідно до вимог Додатку 1/3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції документально повинен підтвердити відповідність поданої тендерної пропозиції технічній специфікації (технічним вимогам) наступними інформацією та документами: П.п.4,5 Додатку 1/3: Сертифікат якості на бетон та Сертифікат якості на арматуру. В порушення цих вимог тендерної документації, Учасником надано Сертифікат відповідності на бетон та Сертифікат відповідності на арматуру. Враховуючи вищезазначене, прохання надати (способом до завантаження в електронну систему) документи з метою усунення встановлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ " УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА" (далі – Учасник) встановлено наступні невідповідності: 1.Відповідно до п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен документально підтвердити досвід виконання аналогічного договору (не менш 2 договорів за предметом закупівлі). Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого здійснено поставку укриття(ів) цивільного захисту модульного типу та/або захисних(ої) споруд(и) цивільного захисту модульного типу. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Учасником надано два договори, але предметом договору, укладеного з Виконавчим комітетом Уманської міської ради, є «Обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі – «Швидко споруджувальна захисна споруда цивільного захисту (найпростіше укриття) з доставкою та монтажем». 2. Відповідно до п.4 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (повний) згідно законодавства (виданий (сформований) не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі) з метою перевірки реєстраційних дій в частині внесення змін до установчих документів юридичної особи. Учасником надано не актуальний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформований станом на 19.08.2024 в якому зазначено, що проведено державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її реорганізації 28.09.2017 року. 3. Відповідно до вимог Додатку 1/3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції документально повинен підтвердити відповідність поданої тендерної пропозиції технічній специфікації (технічним вимогам) наступними інформацією та документами: П.2 Додатку 1/3: Наявність сертифікату відповідності відповідно до чинних будівельних норм визначених ДБН В.2.2-5, та відповідно до ДСТУ 9195:2022 Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу. У наданій Учасником ІНФОРМАЦІЇ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ (ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ) від 19.08.2024 №8тп-08/24, зазначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції надає Сертифікати відповідності відповідно до чинних будівельних норм визначених ДБН В.2.2-5:2023, та відповідно до ДСТУ 9195:2022 Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу. Але у прікриплених файлах з документами відсутній Сертифікат відповідності відповідно до чинних будівельних норм визначених ДБН В.2.2-5:2023. П.п.4,5 Додатку 1/3: Сертифікат якості на бетон та Сертифікат якості на арматуру. У наданій Учасником ІНФОРМАЦІЇ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ (ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ) від 19.08.2024 №8тп-08/24, зазначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції надає Сертифікат якості на бетон та Сертифікат якості на арматуру. Але у прікриплених файлах з документами Учасником надано Сертифікат відповідності на бетон та Сертифікат приймання на арматуру. П.6. Додатку 1/3: Розрахунок міцності конструкції модульної споруди та / або протокол випробування конструкції відповідно до чинних будівельних норм визначених ДБН В.2.2-5. У наданій Учасником ІНФОРМАЦІЇ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ (ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ) від 19.08.2024 №8тп-08/24, зазначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції надає розрахунок міцності конструкції модульної споруди та / або протокол випробування конструкції відповідно до чинних будівельних норм визначених ДБН В.2.2-5. Але у прікриплених файлах з документами відсутній розрахунок міцності конструкції модульної споруди та / або протокол випробування конструкції відповідно до чинних будівельних норм визначених ДБН В.2.2-5. Враховуючи вищезазначене, прохання надати (способом до завантаження в електронну систему) документи з метою усунення встановлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.