Період оскарження умов закупівлі - по 22-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 72 452,55 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 362,26 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦБУД" |
| ЄДРПОУ: | 32168454 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Іванова |
| Телефон: | +380976396657 |
| E-mail: | ivanovavv597@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 61001, Україна, Харківська область,місто Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 15 Б |
0 |
1.Рзгляд тендерної пропозицій учасника ТОВ "Епіцентр К" (далі — Учасник ) за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 44520000-1 Замки, ключі та петлі(Євроциліндр;Замок врізний;Ручка для дверей Завіса наварна ) (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості) . 2.Оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в ЕСЗ Прозорро. Під час розгляду пункту першого порядку денного: Замовник під час розгляду тендерної пропозиціі Учасника процедури Закупівлі виявив невідповідності в інформації та / або документах, що подані Учасником у складі тендерний пропозиціі. Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: Замовником у ТД у Додатку №1 визначена вимога : “1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного* (-их) договору(-ів) (не менше трьох), в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ; прізвище, ім’я та по-батькові відповідальної особи; предмет договору; найменування та місцезнаходження контрагента, інформацію про стан виконання договору.” Учасник не виконав вимогу, а саме - надав ліше один сканований аналогічний договір (З ВН) та один лист-відгук. Замовником у ТД у Додатку №1 визначена вимога 2. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб -підприємців). “Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.” “Учасник повинен надати гарантійний лист щодо згоди з технічним завданням, підтвердивши в табличній формі та надавши затребувані документи відповідно до Додатку 2 за підписом уповноваженої особи Учасника.” Учасник не виконав вимогу Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати первинні документи по кожному договору, зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, що підтверджують їх повне виконання та скановані оригінали позитивного листа-відгука до кожного аналогічного договору. Під час розгляду пункту другого порядку денного:Оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в системі Прозорро. Таке повідомлення замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, так визначає пункт 43 Постанови № 1178. ВИРІШИЛА: 1. Надати Учаснику процедури Закупівлі “24 години” на виправленя невідповідністі в інформації та / або документах, що подані Учасником у складі тендерної пропозиціі. 2.Оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в системі Прозорро. Таке повідомлення Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, так визначає пункт 43 Постанови № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.