Період оскарження умов закупівлі - по 19-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 135 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 675 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПІСОЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
ЄДРПОУ: | 04396727 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Червякова Катерина |
Телефон: | 0577427478 |
E-mail: | rada43750767@gmail.com |
Місцезнаходження: | 62416, Україна, Харківська область,селище міського типу Пісочин, вул.Беліменків ім., будинок 2 |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Перелік виявлених невідповідностей. Умовами тендерної документації було передбачено надання Учасниками процедури закупівлі у складі своїх тендерних пропозицій, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідки, на фірмовому бланку (у разі наявності) Учасника, що повинна містити інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме номер та дату укладення договору (договорів), повну назву замовника (замовників) з яким був укладений договір (договори), назву предмета договору (договорів) та початкову вартість договору (договорів). У якості підтвердження досвіду виконання аналогічного договору повинен бути тільки той договір, зобов’язання за яким Учасником виконано в повному обсязі. Інформація про виконання зобов’язань (в повному обсязі) за аналогічним договором обов’язково зазначається Учасником у вищевказаній довідці. До даної довідки надати копію договору з усіма додатками до нього та копії усіх накладних, які підтверджують виконання договору (договорів) у повному обсязі. Наразі Учасником було надано довідку яка містить не всю інформацію яка вимагалася Замовником. Також кількість договорів що було надано Учасником в якості аналогічних не відповідають кількості зазначених у наданій Учасником довідці. Також умовами тендерної документації було передбачено надання Учасниками процедури закупівлі у складі своїх тендерних пропозицій інших документів на підтвердження відповідності пропозиції Учасника встановленим вимогам відповідно до законодавства, а саме довідка, складена на фірмовому бланку (у разі наявності) Учасника, яка повинна містити відомості про Учасника: повна назва учасника; реквізити (місцезнаходження, код ЄДРПОУ або РНОКПП, телефон, адреса електронної пошти); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів); інформація про банківські реквізити Учасника, за якими буде здійснюватися оплата за договором, який буде укладено за результатами торгів в разі визнання Учасника переможцем. Наразі Учасником була надана довідка складена на фірмовому бланку Учасника, з інформацією про учасника не в повному обсязі та з інформацією що не відповідає вимогам замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Завантажити через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (відповідні довідки згідно вимог замовника, нові або уточнені документи згідно вимог замовника).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.