Закупівля проводиться у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 248 173,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 16 240,87 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500 |
ЄДРПОУ: | 33111325 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Андрій Нестеренко |
Телефон: | +380637452040 |
E-mail: | vtender_t0500@dsst.gov.ua |
Місцезнаходження: | 14017, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та /або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 5). Сканкопія оригіналу документа, що підтверджує повноваження посадової особи учасника щодо підпису поданої пропозиції та договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреності або доручення та інший документ*, що підтверджує відповідні повноваження): *- копію статуту (для юридичних осіб) зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі пропозиції повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано: - файл: «STATUT.pdf» в якому відсутня відмітка державного реєстратора. 6). Сканкопію ліцензії або документа дозвільного характеру* (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. *У разі, якщо отримання ліцензії, дозволів (або інших документів, які посвідчують їх видачу) не передбачено законодавством, Учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів. Учасником на виконання цієї вимоги: надано файл «Лист пояснення відсутність ліцензії.pdf» в якому учасник повідомляє про відсутність у нього ліцензії без посилання на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів – отже даний файл не відповідає вимогам визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: - довідка у довільній формі на кожен вид продукції, яка пропонується Учасником, що повинна містити наступну інформацію: назва товару, країна-виробник, назва виробника, гарантійний термін зберігання, нормативно-технічний документ за яким виготовлений запропонований товар, та повне найменування код згідно УКТ ЗЕД, посилання на відповідний підпункт, пункт, підрозділ та розділ Податкового кодексу України у разі, якщо на період дії правового режиму воєнного стану, виробник та/або постачальник звільняються від оподаткування податком на додану вартість; Учасником на виконання цієї вимоги: У складі пропозиції Учасника наданий файл «Правки Довідка на вид продукції.pdf» в якому наявні невідповідності щодо повного найменування коду згідно УКТ ЗЕД, а саме інформації у класифікаторі товарів, який використовується митницею України коду 7400004868 «Не знайдено». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, такі документи: - довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту); - лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів щодо відсутності ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності; - привести у відповідність довідку у довільній формі на кожен вид продукції, яка пропонується Учасником, до вимог встановленими замовником в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.