Період оскарження умов закупівлі - по 13-08-2024, 00:00
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 13 750,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 68,75 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 38435613 Досьє YouControl |
Сайт: | https://kr.cdc.gov.ua/ |
Контактна особа: | Тетяна Данілова |
Телефон: | +380957322955 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 25006, Україна, Кіровоградська область,місто Кропивницький, вулиця Тобілевича, будинок 24 |
1 |
Шановний Учаснику! При більш детальному розгляді вашої пропозиції було виявлено ряд невідповідностей тендерній документації а саме: 1) Відповідно до Додатку 1 пункту 1 абзацу третього Учасник має надати довідку довільної форми (підписана, скріплена печаткою (за наявності), датована) у сканованому вигляді, яка містить відомості про Учасника, а саме: - юридична та фізична адреса Учасника, телефон, факс, електронна адреса; - ідентифікаційний код Учасника (код ЄДРПОУ чи ідентифікаційний номер); - керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) – для Учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої представляти інтереси Учасника (зокрема й підписання документів) в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів); - форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); - інформація про форму оподаткування Учасника – спрощена (платник єдиного податку) чи загальна (платник інших податків і зборів), згідно з Податковим кодексом України, а також відомості щодо реєстрації Учасника платником податку на додану вартість чи підстав щодо не реєстрації Учасника платником податку на додану вартість. В поданій Вами тендерній пропозиції зазначена довідка відсутня. 2) Відповідно до Додатку 1 пункту 5 Учасник має надати лист-згоду на обробку персональних даних наступного змісту: "Відповідно до Закону «Про захист персональних даних» даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі конкурсних торгів, цивільно-правових та господарських відносин." У наданому Вами листі-згоді текст не відповідає тендерній документації Замовника. 3) Відповідно до Додатку 1 пункту 7 Учасник подає завізований (погоджений) проект договору, згідно з Додатком 3 цієї Документації – подається із підписом кожної сторінки проекту договору уповноваженою особою Учасника. У складі тендерної пропозиції Вами не наданий зазначений документ. 4) Відповідно до Додатку 1 пункту 8 Учасник подає гарантійний лист, складений у довільній формі (за підписом Учасника), в якому Учасник гарантує надання документів відповідно частини 47 Постанови, у разі визнання його переможцем процедури закупівлі. У складі тендерної пропозиції Вами не наданий зазначений документ. 5) Відповідно до Додатку 1 пункту 10 Учасником надається довідка наступного змісту: "Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано". Надана Вами інформаційна довідка не відповідає за текстом встановленому у тендерній документації. 6) Згідно Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції "документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями)" Відповідно до Додатку 1 пункту 13 Вами наданий договір поставки товарів № 78 від 18.11.2023 року, видаткова накладна № 89 від 09.12.2023 року, відгук № 56 від 14.01.2024 року та відповідно до Додатку 2 пункту 5 наданий сертифікат відповідності. Зазначені документи Вами не завізовані відповідно до вимог встановленими у тендерній документації. 7) В тендерній пропозиції згідно Додатку 4 в пункті 7 вказується предмет закупівлі, а саме "Вхідні двері металеві". В поданій Вами тендерній пропозиції наявна форма відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації, але в пункті 7 вказаний ідентифікатор процедури закупівлі. 8) Примітки, що міститься під таблицею в п.8 Додатку 4 до Тендерної документації, в стовпці 10 зазначається ставка ПДВ. В разі, якщо товар звільнений від сплати ПДВ, зазначити "Без ПДВ". В поданій Вами тендерній пропозиції наявна форма відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації, але в графі 10 п. 8 Форми «Тендерна пропозиція» відсутня інформація про ставку ПДВ, або про відсутність ПДВ. Відповідно до частини 43 Постанови 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі. Виходячи з викладеного вище прошу Вас надати: 1. Довідку довільної форми (підписана, скріплена печаткою (за наявності), датована) у сканованому вигляді, яка містить відомості про Учасника; 2. Лист-згоду на обробку персональних даних встановленого зразка; 3. Завізований (погоджений) проект договору; 4. Гарантійний лист у довільній формі, щодо надання Учасником документів відповідно частини 47 Постанови; 5. Довідка встановленого зразка щодо не застосування санкцій передбачених пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ; 6) Завізовані або підписані КЕП/УЕП Учасником: - договір поставки товарів № 78 від 18.11.2023 року; - видаткова накладна № 89 від 09.12.2023 року; - відгук № 56 від 14.01.2024 року; - сертифікат відповідності; 7) Виправлену форму "Тендерна пропозиція" Та завантажити всі перелічені документи протягом встановленого постановою 1178 строку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.