Період оскарження умов закупівлі - по 13-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 550 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 750,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 16 500,00 UAH |
Замовник: | КЕВ м. Житомир |
ЄДРПОУ: | 08492505 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лось Марія Юріївна |
Телефон: | +380976328249 |
E-mail: | losmasha0511@gmail.com |
Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,місто Житомир, вул. Дмитра Донцова, буд. 20 |
6 |
Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ АКВІЛОН КОНСТРАКШН, код ЄДРПОУ/ІПН 42495254 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до п. 2.1.1. тендерної документацції та п. 1 Додатку 5 до тендерної документації, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Замовник залишає за собою право не розглядати звернення учасників, які звернулись до нього у спосіб інший, аніж через електронну систему закупівель, про що у складі тендерної пропозиції учасником подається письмова згода. Зазначене стосується отримання не через електронну систему закупівель будь-яких звернень, листів тощо протягом всього періоду проведення процедури закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ АКВІЛОН КОНСТРАКШН вказаний документ відсутній. Надати письмову згоду. 2. Пунктом 3.1.5. тендерної документації встановлено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис на захищеному типу носія, учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно пункту 3.1.5. частини 5 Розділу ІІІ цієї документації. З метою перевірки дотримання вимог тендерної документації Замовником було здійснено перевірку електронного підпису учасника за допомогою сервісу https://czo.gov.ua/verify . Відповідно до Протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису від 15:45 19.08.2024, тип носія особистого ключа учасника ТОВ АКВІЛОН КОНСТРАКШН – незахищений. Накласти вказаний в тендерній документації тип підпису. 3. Згідно п 3.1.1. Тендерної документації та п. 3 Додатку 5 до Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: • форма " ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно додатку №1; • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; • інформацією щодо наявності/відсутності підстав визначеним у пункті 47 Особливостей; • інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); • належним чином завірену копію або оригінал статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник може надати на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. У складі тендерної пропозиції учасником надано скан-копію Статуту підприємства який затверджено 30 листопада 2022 року, проте не надано сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи. Надати відповідний лист. 4. Абз. 1.1 пункту 1, розділу 5 Тендерної документації та п. 14-15 Додатку №5 Тендерної документації передбачено, що інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву (тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання умов предмету закупівлі; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). У складі тендерної пропозиції учасником надано документ «п. 13 (14) Довідка про наявнасті МТБ.pdf», який не відповідає в повній мірі вимогам Тендерної документації, а саме – не зазначена приналежність машин, механізмів, обладнання. Привести документ у відповідність до вимог тендерної документації. 5. Абз. 3.3, пункту 3, розділу 5 Тендерної документації та п.20 Додатку №5 Тендерної документації, встановлено наступну вимогу «На підставі Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», Замовник залишає за собою право вимагати від Переможця надання чинних військово-облікових документів на персонал на ознайомлення, що залучається до поставки товару, про що надається письмова згода». У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ АКВІЛОН КОНСТРАКШН вказаний документ відсутній. Надати письмову згоду. 6. Пунктом 6.3.3 Тендерної документації та п. 27 Додатку №5 визначено, що учасник надає у складі тендерної пропозиції скан-копію проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору подається в складі тендерної пропозиції. Кожна сторінка проєкту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, ім’я та прізвище, скріплена печаткою (за наявності). У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ АКВІЛОН КОНСТРАКШН надано документ «п. 27 Проект Договору.pdf» без засвідчення написом «З умовами договору згідні». Окрім цього, п. 6.3.2. встановлено, що учасники у складі пропозиції надають заповнений проект договору. У наданому проекті договору учасника ТОВ АКВІЛОН КОНСТРАКШН дані заповнені не в повному обсязі. Привести документ у відповідність тендерній документації. У відповідності до пункту 40 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.