Період оскарження умов закупівлі - по 12-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство м. Чугуєва |
| ЄДРПОУ: | 22647162 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ігор Осколков |
| Телефон: | +0574622288 |
| E-mail: | oskolkov.ihor@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Шановний Учасник, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено наступні невідповідності тендерної пропозиції, а саме. По- перше: Учасником закупівлі була надана Тендерна пропозиція учасника (вих. № 15 від 12.08.2024 року) яка не відповідає формі Додатку 4 «Тендерна пропозиція» до тендерної документації. Учаснику закупівлі необхідно виправити зазначену невідповідність та надати тендерну пропозицію учасника яка відповідає додатку 4 до тендерної документації. По- друге: Згідно пункту 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 Тендерної документації, визначено перелік документів та інформації, які повинен надати Учасник на підтвердження своєї відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: «… лист-відгук стосовно належного та повного виконання від замовника наданого аналогічного договору. У відгуку повинна бути зазначена інформація про належне виконання договору (ів), у тому числі стосовно якості та строків, номер, дата виконаного договору. Відгук повинен мати підпис представника контрагента, дату та вихідний номер..». Учасником закупівлі було надано Лист відгук, в якому не зазначено дату та вихідний номер. Учаснику закупівлі необхідно виправити зазначену невідповідність. По-третє: Згідно пункту 5 розділу 3 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації встановлено наступне: «…Лист за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі використання), з інформацією про те, що учасник не підпадає під дію умов ч.2 ст.13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» №1207-VII, а саме не є суб’єктом господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник у складі тендерної пропозиції має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом». Учасником вказаний документ не завантажено. Учаснику закупівлі необхідно виправити зазначену невідповідність. По-четверте: Згідно пункту 8 розділу 3 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації встановлено наступне: «..Довідка в довільній формі з інформацією, щодо кінцевого бенефіціарного власника, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника..» Учасником вказаний документ не завантажено. Учаснику закупівлі необхідно виправити зазначену невідповідність. По-п’яте: Замовник вимагав згідно Додатку 1 (п 9 розділу 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)). Довідку у довільній формі щодо відсутності/наявності підстав згідно підпункту 2 пункту 45 особливостей. У разі наявності таких підстав, надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Учасником вказаний документ не завантажено. Учаснику закупівлі необхідно виправити зазначену невідповідність. По-шосте: Згідно Додатку 1 ( розділу 4 Перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі) на підтвердження відповідності надається: гарантійний лист, в якому учасник гарантує якість товару, що пропонується до постачання, та зобов’язується виконати заміну товару у разі виявлення його недоліків. Учасником вказаний документ не завантажено. Учаснику закупівлі необхідно виправити зазначену невідповідність. По-сьоме: Згідно Додатку 1 ( розділу 4 Перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі) на підтвердження відповідності надається: гарантійний лист щодо граничного терміну придатності, який має складати не менше 12 місяців з дня підписання накладної на отримання товару. Учасником вказаний документ не завантажено. Учаснику закупівлі необхідно виправити зазначену невідповідність. По-восьме: Згідно Додатку 1 ( розділу 4 Перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі) лист гарантію, в якому зазначено наступне: вартість (ціна) товару включає в себе вартість тари (упаковки) товару, вартість доставки товару, навантаження, розвантаження, а також компенсацію будь-яких та всіх понесених Постачальником витрат, пов’язаних з виконанням Договору та не може відрізнятися від умов пропозиції в сторону збільшення протягом 90 календарних днів. Про що у складі пропозиції надається гарантійний лист. Учасником вказаний документ не завантажено. Учаснику закупівлі необхідно виправити зазначену невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.