Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 189 237,05 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 892,37 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство Сумської міської ради "Електроавтотранс" |
ЄДРПОУ: | 03328540 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Синиця |
Телефон: | +380542700975 |
E-mail: | stu_zakupki@ukr.net |
Місцезнаходження: | 40007, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Харківська, буд. 113 |
1 |
У вашій тендерній пропозиції відсутні наступні документи, прошу надати:Лист – погодження з «Істотними умовами договору» до тендерної документації та Лист-згода обробку персональних даних, які вимагалися додатком 5. Відповідно до додатку 1 копію балансу (звіту про фінансовий стан) за попередній квартал, на додається до листа Довідки в довільній формі про те, що договір про закупівлю є / не є значним правочином у розумінні Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» і Статуту цього ТОВ (ТДВ);
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.