Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 666 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 330,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Івано-Франківській області |
| ЄДРПОУ: | 40108798 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://if.npu.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Іван Антощук |
| Телефон: | +380342790196 |
| E-mail: | yogunp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 15 |
1 |
В тендерній пропозиції учасника ТОВ "ТД "ЮНІПРАЙМ" виявлено невідповідність. Замовником в Додатку №1 до ТД в р. 1 п.1 зазначено, що на підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати ряд документів, для підтвердження проведення розрахунків зазначеного в довідці договору: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків; - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Учасник надав накладну та лист відгук, однак платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків в складі пропозиції відсутні. Замовником в Додатку №1 до ТД в р. 1 п.2 зазначено, що на підтвердження інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник має надати довідку в довільній формі про обладнання, транспортні засоби, складські та інші приміщення які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням площ(и) цих приміщень, кількості обладнання та правової підстави володіння/користування або пояснення про їх відсутність. В довідці учасник зазначив всю інформацію, однак не вказав правової підстави володіння складськими та іншими приміщеннями. Замовником в Додатку №1 до ТД в р. 1 п.3 зазначено, що на підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник має надати довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі директор, інженер-конструктор, оператор верстатів з програмним керуванням, юрист, монтажник та водій, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі. Учасником надано інформацію про директора та юриста, а про інженера-конструктора, оператора верстатів з програмним керуванням, монтажника та водія – інформація відсутня. Замовником в Додатку №1 до ТД в р. 4 перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для учасників: - в п.1 зазначено, що учасник має надати копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); В складі пропозиції є файл «витяг платників єдиного податку 28.11.2023.pdf» де міститься витяг платника ЄП, в якому зазначено, що учасник не платник ПДВ. Однак при перевірці учасника у відкритих реєстрах, зазначено що учасник є платником ПДВ з 01.07.2024. - в п.6 зазначено, що Учасник подає в складі пропозиції лист погодження з умовами договору (відповідно Додатку №3) та з вимогами до предмету закупівлі (відповідно Додатку №2). При розгляді документів учасника встановлено, що зазначений лист погодження в складі пропозиції відсутній. Просимо Вас протягом 24 години виправити всі невідповідність та надати вищезазначені документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.