Період оскарження умов закупівлі - по 07-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 77 896 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 778 960 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 04014045 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Нехрюк |
| Телефон: | +380506342229 |
| E-mail: | sineokaya.svetlana.08.01@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 40030, Україна, Сумська область,місто Суми, ВУЛИЦЯ ШИШКАРІВСЬКА, будинок 9 |
7 |
Повідомлення про усунення невідповідностей Зміст Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ДП «Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№55)» (далі Учасник) в процедурі закупівлі UA-2024-08-02-011161-a, відкриті торги з Особливостями за предметом закупівлі: «Матеріали, вироби, конструкції для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) (код ДК 021:2015-44310000-6: Вироби з дроту) виявлено наступні невідповідності: 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно Додатку № 1 до тендерної Документації «Технічні вимоги на закупівлю матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) (ДК 021:2015-44310000-6: Вироби з дроту) на підтвердження відповідності товару вимогам, зазначеним у цьому додатку, з переліку документів, які підтверджують якість товару від Учасників вимагалося надати: Технічні умови на виготовлення виробу; - Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження відповідності товару щодо закупівлі матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) вимогам, зазначеним у додатку №1 до тендерної Документації, Учасник надав титульний аркуш : Технічні умови ТУ У 25.9-08680075-002:2018, які зареєстровані Мінекономрозвитку України 21.02.2018 за № 04725906/017224, Зміна № 1 від 17.11.2023 № 04725906/017224/01, Зміна № 2 від 15.01.2024 № 04725906/017224/02, що не дає можливість встановлення відповідності малопомітної перешкоди вимогам товару, зазначеним у додатку №1 до тендерної Документації, що підлягає закупівлі. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати Технічні умови на виготовлення виробу в повному обсязі. 1.2. Відповідно до вимог Додатка № 6 до тендерної Документації «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник мав надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів Учасника, у тому числі якщо засновником Учасника є інша юридична особа; Крім того, від Учасника вимагалась довідка, складена в довільній формі, про відсутність обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції, а при наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління Учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надати копію рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право Учаснику на підписання договору на суму наданої пропозиції; - Перелік виявлених невідповідностей. Учасником було надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датою від 14.02.2024 року, що суперечить вимогам встановлених Замовником і передбачених додатком № 6 до тендерної Документації. Також, Учасник не надав довідку, складену в довільній формі, про відсутність Статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати довідку, складену в довільній формі, про відсутність Статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції або копію рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або інший документ згідно законодавства України, який дає право уповноваженій особі Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. Надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів Учасника, у тому числі якщо засновником Учасника є інша юридична особа. 1.3. Відповідно до вимог Додатка № 3 до тендерної Документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та кваліфікаційним вимогам згідно із чинним законодавством України», Учасник мав надати довідку, складену в довільній формі, з інформацією щодо відсутності в Учасника невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання договору. - Перелік виявлених невідповідностей. Учасник в своїй тендерній пропозиції надав довідку доведення надійності, в якій вказано, що даний Учасник жодного разу не перебував в обставинах, зазначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178. Згідно постанови КМУ від 02.04.2024 року № 382, абзац 14 пункту 47 цих Особливостей виключено. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати довідку, складену в довільній формі, з інформацією щодо відсутності в Учасника невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання договору ( п. 45 Особливостей).
Повідомлення про усунення невідповідностей Зміст Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Граніт Престиж ВІП" (далі Учасник) в процедурі закупівлі UA-2024-08-02-011161-a, відкриті торги з Особливостями за предметом закупівлі: «Матеріали, вироби, конструкції для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) (код ДК 021:2015-44310000-6: Вироби з дроту) виявлено наступні невідповідності: 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно Додатку № 1 до тендерної Документації «Технічні вимоги на закупівлю матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) (ДК 021:2015-44310000-6: Вироби з дроту) на підтвердження відповідності товару вимогам, зазначеним у цьому додатку, з переліку документів, які підтверджують якість товару від Учасників вимагалося надати: сертифікат на систему управління якістю стосовно розробки, виготовлення виробів з дроту; сертифікат відповідності продукції, виданий уповноваженим органом з сертифікації; ТУ на виготовлення виробу; формуляр з відміткою ВТК ( за наявності) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства при постачанні товару. - Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження відповідності товару щодо закупівлі матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) вимогам, зазначеним у додатку №1 до тендерної Документації, Учасник надав Технічні Умови: ТУ У 25.9-08680075-002:2018 «МАЛОПОМІТНА ПЕРЕШКОДА З ДРОТУ ТИПУ «МПП». Згідно Технічних умов на товар «Малопомітна перешкода з дроту типу «МПП» позначення перешкоди при замовленні: «Перешкода малопомітна з дроту типу «МПП» 10x5x1,4 ТУ У 25.9-08680075-002:2018», що не дає можливість встановлення відповідності малопомітної перешкоди вимогам товару, зазначеним у додатку №1 до тендерної Документації, що підлягає закупівлі. Також, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник не надав сертифікату на систему управління якістю стосовно розробки, виготовлення виробів з дроту; сертифікату відповідності продукції, виданого уповноваженим органом з сертифікації; формуляру з відміткою ВТК ( за наявності) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства при постачанні товару. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати Технічні Умови, які відповідають вимогам товару «Матеріали, вироби, конструкції для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) (код ДК 021:2015-44310000-6: Вироби з дроту), зазначеним у додатку №1 до тендерної Документації; сертифікат на систему управління якістю стосовно розробки, виготовлення виробів з дроту; сертифікат відповідності продукції, виданий уповноваженим органом з сертифікації та формуляр з відміткою ВТК (за наявності) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства при постачанні товару. 1.2. Відповідно до вимог Додатка № 3 до тендерної Документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та кваліфікаційним вимогам згідно із чинним законодавством України» на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник мав надати: довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (виконаних у 2022-2024 році в повному обсязі); копії документів на підтвердження виконання не менше ніж 3 договорів, зазначених в наданій Учасником довідці та документів, що підтверджують їх повне виконання, а саме акти прийому-передачі, ТТН тощо (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору; - Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження кваліфікаційної вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасником було надано копію договору за № 4 від 26.04.2023 року про надання послуг, предметом якого є виконання робіт «Виготовлення виробів з дроту – перешкоди «захист від диких тварин»», що не відповідає предмету договору щодо закупівлі «Матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП). Тобто даний договір не є аналогічним, а тому не відповідає вимогам зазначених в тендерній Документації Замовника. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підтвердження кваліфікаційної вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник має надати довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання саме аналогічних договорів (виконаних у 2022-2024 році в повному обсязі); копії документів на підтвердження виконання не менше ніж 3 договорів, зазначених в наданій Учасником довідці та документів, що підтверджують їх повне виконання, а саме акти прийому-передачі, ТТН тощо (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору; 1.3. Відповідно до вимог Додатка № 6 до тендерної Документації «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник мав надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів Учасника, у тому числі якщо засновником Учасника є інша юридична особа; Крім того, від Учасника вимагалась довідка, складена в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції, а при наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління Учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надати копію рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право Учаснику на підписання договору на суму наданої пропозиції; Також, довідка, що містить відомості про Учасника (Додаток 5 до тендерної Документації); - Перелік виявлених невідповідностей. Учасником було надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датою від 03.08.2023 року, що суперечить вимогам встановлених Замовником і передбачених додатком № 6 до тендерної Документації. Також, Учасник не надав довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. Відсутня довідка, що містить інформацію про Учасника за формою, передбаченою Додатком № 5 до тендерної Документації. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати довідку, складену в довільній формі, про відсутність Статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції або копію рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або інший документ згідно законодавства України, який дає право уповноваженій особі Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. Надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів Учасника, у тому числі якщо засновником Учасника є інша юридична особа. Також надати довідку, що містить інформацію про Учасника за формою, передбаченою Додатком № 5 до тендерної Документації. 1.4. Відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної Документації, документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Також, згідно з Додатком № 1 до тендерної Документації, оригінали документів, видані іноземними органами державної влади, які надаються разом із комерційною пропозицією, повинні бути легалізовані або засвідчені апостилем відповідно до вимог законодавства країни походження документу, а також бути офіційно переведені на українську мову (такий переклад повинен бути відповідним чином завірений). - Перелік виявлених невідповідностей. Учасником було надано сертифікат на скобу оцинковану з недотриманням вимог, зазначених в тендерній документації. Сертифікат на дріт сталевий канатний (DIN 2078, EN 10264-2/ ГОСТ 7372-79) відсутній. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати всі необхідні сертифікати, що підтверджують якість продукції та відповідають вимогам Замовника, у відповідності до вимог тендерної Документації та норм законодавства України. 1.5. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної Документації, якщо тендерна пропозиція Учасника містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. - Перелік виявлених невідповідностей. В тендерній пропозиції Учасника наявні і скановані, і електронні документи за наявністю накладеного КЕП/УЕП на тендерну документацію в цілому та без накладення КЕП/УЕП на кожний електронний документ тендерної пропозиції окремо. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.