Період оскарження умов закупівлі - по 23-08-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 7 580 111,65 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 37 900,56 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 37 800 UAH |
| Замовник: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081347 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://uz.gov.ua |
| Контактна особа: | Полікарпов Кирило Віталійович |
| Телефон: | 380444650866 |
| E-mail: | polikarpov.k@czv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область,Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
7 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за процедурою закупівлі: ЦЗВ-24Т_261_ВО: Шпаклівки (44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники) за оголошенням № UA-2024-08-01-008284-a в тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАВОД НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ»: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії від 16.08.2024 №G0824/6737, проте учасник посилається на стару редакцію тендерної документації. 1.2 Учасником у колонці 9 «гарантійний строк зберігання або гарантійний строк придатності, (місяці/дні)*» в формі «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» Додатку 4 зазначено - 12 місяців з дати виготовлення, проте у Додатку А Додатку 1 тендерної документації гарантійний термін зберігання повинен бути не менше 12 місяців від дати отримання кінцевим споживачем. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: 2.1. Відповідно до п. 3.2 Розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами, Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897, з урахуванням Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 6 до тендерної документації, а саме разом з банківською гарантією обов’язково надається документи на підтвердження повноваження особи, яка підписує банківську гарантію (установчими документами банку, протоколом правління, довіреністю тощо) з накладенням УЕП (у тому числі КЕП) Гаранта. 2.2. Учасник повинен надати цінову пропозицію у відповідності до Додатку А Додатку 1 тендерної документації з урахуванням вимог заповнення колонки 9 відповідно до інструкції (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції. 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен надати банківську гарантію з посиланням на останню редакцію тендерної документації. 3.2. Учасник повинен надати виправлену цінову пропозицію у відповідності до Додатку А Додатку 1 тендерної документації з урахуванням вимог заповнення колонки 9 відповідно до інструкції (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому зазначаємо, що відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.