Період оскарження умов закупівлі - по 03-08-2024, 00:00
Металопластикові енергозберігаючі вікна – 3 шт., підвіконня – 3 шт., злив – 3 шт. (з врахуванням послуг з демонтажу старих вікон, монтажу нових вікон, та доставки товару). Закупівля здійснюється на очікувану вартість, для забезпечення потреб Замовника.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 150 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Житомирський медичний інститут Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 02011284 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ярослав Швалюк |
| Телефон: | +380981757068 |
| E-mail: | shvaliuk.yaroslav@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 46/15 |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.