Період оскарження умов закупівлі - по 31-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 79 900,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 799,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 08588576 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ольга Олександрівна Павлович |
Телефон: | +380502694700 |
E-mail: | o.pavlovych@dsns.gov.ua |
Місцезнаходження: | 43016, Україна, Волинська область,м. Луцьк, Вул. Державності, 114а |
1 |
У складі тендерної пропозиції відсутня довідка встановленого зразку про аналогічний договір, довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід відповідно до Додатку №1 до тендерної документації. Також відсутня довідка відомостей про учасника встановленого зразку відповідно до Додатку №5 до тендерної документації. Документ «ТУ Двері Антр», що завантажив учасник у своїй пропозиції при відкритті є нечитабельним замовником. Також у Додатку №4 до тендерної документації «Тендерна пропозиція» просимо завантажити остаточну пропозицію відповідно до проведеного аукціону. Завантажте усі необхідні документи до тендерної пропозиції у встановлений Законом термін.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.