Період оскарження умов закупівлі - по 31-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 130 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 300,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України |
ЄДРПОУ: | 03538993 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Людмила Заваліна |
Телефон: | +380938894835 |
E-mail: | zavalina.lp@ukr.net |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, вул. Драча Івана, 7 |
4 |
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тендерна документація Замовника містить такі вимоги: 1) п.п. 1, п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам (перелік таких критеріїв, вимог та документів на їх підтвердження, наведено в Додатку 1 до даної тендерної документації)» п.п.1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» учасником подається Довідка (скріплена підписом уповноваженої посадової особи та печаткою учасника*), складена у довільній формі, яка містить відомості про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідних для виконання вимог зазначених в даній тендерній документації (в довідці потрібно зазначити інформацію про наявність в учасника складського приміщення для зберігання товару, наявність оргтехніки, комп’ютерів, автомобіля для доставки замовнику товару). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ФА ТРЕЙД", в процедурі відкритих торгів UA-2024-07-26-006046-a, Замовником виявлено невідповідності в документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції. А саме: відсутність у складі тендерної пропозиції довідки складеної у довільній формі, яка містить відомості про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідних для виконання вимог зазначених в даній тендерній документації . Просимо усунути виявлені невідповідності та завантажити не вистачаючи документів відповідно до законодавства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.