Період оскарження умов закупівлі - по 31-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 34 697,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 346,97 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Військова частина А3160 |
ЄДРПОУ: | 26614001 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Проха Людмила Миколаївна |
Телефон: | 380463126330 |
E-mail: | a3160@post.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 16612, Україна, Чернігівська область,Ніжин, вул. Прилуцька, 96А |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля за ДК 021:2015: 44530000-4 Кріпильні деталі ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-26-004527-a Пропозицію ТОВ "КРІП-МЕТ" Код ЄДРПОУ: 44248050 , яка за результатом аукціону визначена найнижчою, розглянуто на відповідність вимогам тендерної документації, та виявлено невідповідності, а саме: Згідно з Додатком 7 до Документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. п. 3. Документів та інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень пункту 28 Особливостей, вимогам, встановленим пунктом 47 Особливостей, відповідно до умов цієї Документації та Додатку 2 до Документації, а саме: П.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про перелік власного або орендованого обладнання, що необхідне для виробництва вказаної продукції. Інформація обов’язкова для виробників і не обов’язкова для інших учасників. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням — учасник надав документ “11_[29-07-2024 17.59.18]Довідка мтб”,в якому вказане власне та орендоване обладнання та додатково надав документи,які підтверджують права користування складським/виробничим приміщенням та автотранспортом, але не надав документи, які підтверджують право власності на гідравлічний візок, Ноутбук та принтер. П.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (Під аналогічними договорами розуміються договори про придбання товарів вказаних у Додатку 1 до Тендерної документації за Відповідно до технічних характеристик, що вказані в Додатку 3. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором — учасником не надано. п. 9. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі— учасником не надано. п. 10. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлені пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Самостійне декларування може здійснюватися: - завантаження інформації (- ій) (заяви, довідки (листа) у довільній формі або зведеної довідки (листа) у довільній формі) — учасником завантажено документ 024 17.59.18]Лист-гаратія п 47 Особливостей, який стосується ТОВ “Країна Вільних” та ніяк не стосується ТОВ "КРІП-МЕТ" Код ЄДРПОУ: 44248050. п. 11 Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа — учасником завантажено Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датою видачі раніше дати оголошення закупівлі. п. 13 Довідку, складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Факт подання пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. складена згідно з формою, наведеною у Додатку 6 до Документації) — учасником не надано. п. 15. Довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції — учасником не надано. п. 17. Надати у складі пропозиції інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища — учасником не надано. п. 22 Гарантійний лист від учасника, про те, що товар, при постачанні буде супроводжуватись документами, підтверджуючими якість (паспорт якості, сертифікат відповідності тощо) та буде мати гарантійні зобов’язання виробника — учасником не надано. п.25. Учасник повинен гарантувати дотримання екологічної безпеки та норм із захисту довкілля, а у разі необхідності – застосування заходів із захисту довкілля (надати лист в довільній формі, який підтверджує дотримання вимог з охорони навколишнього середовища) — учасником не надано. п.26. Завантаження, доставка і розвантаження на території складу Замовника відбувається за рахунок Постачальника в обумовлений Замовником час в присутності представника Постачальника (надати гарантійний лист). — учасником не надано. п.27. Постачальник поставляє товар відповідно до заявки Замовника в строк 5 календарних днів з моменту подання Замовником заявки (надати гарантійний лист у складі пропозиції) — учасником не надано. Крім того, відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерної Документації: Документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер (за бажанням), текст документа та підпис уповноваженої особи учасника, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель та розміщені без накладання кваліфікованого електронного підпису учасника, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" № 2155-VIII (зі змінами та доповненнями) — учасником надано Документи, які оформлюються Учасником в довільній формі (всі без виключення), які не мають дати складання документу. Прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, а саме, учасник має завантажити: • Привести у відповідність вищезазначені документи та замінити на правильний документ“024 17.59.18]Лист-гаратія п 47 Особливостей”, який стосується ТОВ “Країна Вільних” . Нагадуємо, що у разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.