Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 420 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 7 100,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина Т0920 |
ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Сухорукова |
Телефон: | 380671889893 |
E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно вимог Оголошення про спрощену закупівлю, Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: - п.15.14. Надати гарантійний лист від Учасника, в якому зазначити, що доставка товару здійснюються транспортом Учасника (Постачальника) чи транспортом перевізника за рахунок Учасника (Постачальника) в місце призначення протягом 60-ти календарних днів з дати отримання замовлення (заявки) від Замовника; Встановлено, що Учасник на вимогу п.15.14. надав документ від 31.07.2024р вих.№310702024/3 під назвою «Довідка», а Замовник вимагав документ «Гарантійний лист». Згідно вимог Оголошення про спрощену закупівлю, Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: - п.15.15. Надати гарантійний лист від Учасника, в якому зазначити, що запропонований товар не був (не буде) виготовлений та/або ввезений з російської федерації, республіки білорусь та/або з тимчасово окупованих територій; Встановлено, що Учасник на вимогу п.15.15. надав документ від 31.07.2024р вих.№310702024/2 під назвою «Довідка, а Замовник вимагав документ «Гарантійний лист». Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - Для підтвердження технічних характеристик Учасник надає порівняльну таблицю запропонованого товару з вимогами Замовника. Найменування товару, яке пропонується Учасником, вказується зі ступенем деталізації, необхідним для його ідентифікації та перевірки технічних характеристик (виробник, модель, артикул); - Товар повинен бути новим та таким, що не був у використанні (надати Лист-гарантію в довільній формі про те, що все запропоноване Учасником обладнання є новим та раніше не використовувалося); Встановлено, що Учасник надав порівняльну таблицю вих.№310702024 від 31.07.2024р., де не вказав виробника товару та модель запропонованого товару. Встановлено, що Учасник не надав документ під назвою «Лист-гарантія» про те, що все запропоноване Учасником обладнання є новим та раніше не використовувалося. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.