Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 251 200,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 6 256,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Криворізької міської ради |
ЄДРПОУ: | 04052169 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Галіч Ірина |
Телефон: | 0564920308 |
E-mail: | galich782409@gmail.com |
Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область,КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1, |
3 |
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами та доповненнями, (далі – Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до предмету закупівлі, а саме до конкретної назви товару або номенклатурної позиції, що внесена в оголошення, замовник закуповує «бар'єрний рубіж безпеки «Єгоза». Відповідно до пропозиції учасника (тендерна форма «Пропозиція») найменування товару має іншу назву. Просимо привести у відповідність (відкоригувати) таку назву. Учаснику необхідно усунути невідповідність у встановлений законодавством термін.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.