Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 336 260,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 681,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Житомирське обласне стоматологічне медичне об’єднання" Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01991518 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Ігнатенко |
| Телефон: | +380992837124 |
| E-mail: | zhosmo@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Грушевського, 33а |
3 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Розділом ІІІ п.1 тендерної документації зазаначено наступне: - «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації у вигляді сканованих документів (файл з розширенням: «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів. Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів ( матеріалів та інформації), що подається у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель і накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріалів чи інформацію)» . Згідно з Додатком 5 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає: - Розрахунок ціни тендерної пропозиції (Цінова пропозиція). - Довідка довільної форми з зазначенням інформації про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. - Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для забезпечення надання послуг. - Гарантійний строк на Товар має відповідати гарантії виробника, але не менше 5 років з моменту введення блоків віконних в експлуатацію відповідно до розділу 11 ДСТУ Б В.2.6- 23:2009. Виробник протягом дії гарантійного терміну експлуатації блоків віконних приймає на себе зобов'язання безкоштовно усувати всі недоліки, які виникли з його вини. Виконання гарантійних зобов’язань забезпечує Учасник-переможець. Учасник у складі тендерної пропозиції надає відповідний гарантійний лист. - Копії дозволів або ліцензій на впровадження учасником певних видів діяльності (надання послуг, проведення робіт) здійснення яких передбачено предметом закупівлі і якщо здійснення таких видів діяльності передбачає обов’язкову видачу дозволів чи здійснення ліцензування. - На підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі Учасник в складі своєї пропозиції подають інформацію, у формі гарантійного листа, яка підтверджує відповідність пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Учасник не надав вищевказані документи у складі тендерної документації у форматі, який вимагався тендерною документацією. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи у форматі, зазаначеної згідно тендерної докуметації: - Розрахунок ціни тендерної пропозиції (Цінова пропозиція). - Довідка довільної форми з зазначенням інформації про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. - Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для забезпечення надання послуг. - Гарантійний строк на Товар має відповідати гарантії виробника, але не менше 5 років з моменту введення блоків віконних в експлуатацію відповідно до розділу 11 ДСТУ Б В.2.6- 23:2009. Виробник протягом дії гарантійного терміну експлуатації блоків віконних приймає на себе зобов'язання безкоштовно усувати всі недоліки, які виникли з його вини. Виконання гарантійних зобов’язань забезпечує Учасник-переможець. Учасник у складі тендерної пропозиції надає відповідний гарантійний лист. - Копії дозволів або ліцензій на впровадження учасником певних видів діяльності (надання послуг, проведення робіт) здійснення яких передбачено предметом закупівлі і якщо здійснення таких видів діяльності передбачає обов’язкову видачу дозволів чи здійснення ліцензування. - На підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі Учасник в складі своєї пропозиції подають інформацію, у формі гарантійного листа, яка підтверджує відповідність пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.