Закупівлю оголошено - 19-07-2024, 18:51. Дата останніх змін - 27-08-2024, 10:12

Сітка рабиця

Сітка рабиця... Державна закупівля - UA-2024-07-19-009778-a Сітка рабиця від замовника ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" від 7/19/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-07-19-009778-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-07-19-012115-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-07-2024, 18:51
по 26-07-2024, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-07-2024, 09:00
по 31-07-2024, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 01-08-2024, 12:04
по 01-08-2024, 12:27

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
57970.12
57 970,12 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:289,85 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:45371501 Досьє YouControl
Сайт:https://grmu.com.ua
Контактна особа:Олександра Моклович
Телефон:+380679185980
E-mail:o.moklovych@ivf.naftogaz.com
Місцезнаходження:
76010, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківський р-н місто Івано-Франківськ , вул.Ленкавського будинок 20
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Сітка рабиця
57 970,12 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 01-08-2024, 12:04
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сітка рабиця

52
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
44310000-6
Вироби з дроту


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ШЕЛТЕР УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, Русової Софії, будинок 5-Б, квартира 238, 02144, Відділ публічних закупівель
Остаточна пропозиція:
54 480,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
54 480,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-08-2024, 16:52

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-08-24, 15:37:24
24

Розглянувши пропозицію на відповідність умовам визначеним в документації про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося документацією закупівлі, а саме: - Відсутнє документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , на підтвердження відповідності Учасник має надати скан-копію(-ї) договору(-ів) із документами, що підтверджують виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (акти виконаних робіт та скан-копію(-ї) позитивного відгуку(-ів) від підприємств(а)- замовника за договором(-ами), копія(–ії) якого(-их) надається для підтвердження повного виконання аналогічного(-их) договору(-ів), тощо). - Відсутній заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8), а також опитувальник контрагента додаток 6. Підпис і печатка мають бути на кожній сторінці. - Відсутній документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей № 1178, а саме: учасник повинен надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер та електронний підпис/печатку. Документ повинен бути не більше місячної давнини стосовно дати розкриття пропозицій учасників. - Відсутній документ -копія структури власності контрагента за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства. - Учасником додано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Датований 05.04.2024р. Документ повинен бути не більше трьохмісячної давнини стосовно дати розкриття пропозицій учасників. - Учасником додано - пропозицію Учасника Додаток 1, необхідно привести у відповідність пропозицію Учасника. - Сканований лист в довільній формі в якому потрібно вказати особу (осіб) уповноважену(их) на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі-відсутній. - Гарантійний лист щодо можливості учасника поставляти предмет закупівлі відповідно до вимог цієї документації, включаючи умови проекту договору, що зазначений у Додатку № 5 до цієї документації. Гарантійний лист має містити інформацію про виробника предмета закупівлі та країну його походження- відсутній Для усунення невідповідностей необхідно додати/загрузити заповнені в повному обсязі документи. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-08-24, 15:37:24
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-07-19-009778-a-a1
Номер договору:
ІФФ/100-Д-21.2.1-0824-35
Дата підписання договору:
27-08-2024, 09:00
Строк дії договору:
з 27-08-2024 по 31-12-2024
54 480,00 UAH
Ціна договору
45 400,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ШЕЛТЕР УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
54 480,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
54 480,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Сітка Захід Україна"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
56 784,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
56 784,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-07-2024, 18:52:14
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-07-2024, 18:51:32
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-07-2024, 18:51:32
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-07-2024, 18:51:32
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-07-2024, 18:51:32
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-07-2024, 18:51:32
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ