Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 153 180 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 765,90 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 45371501 Досьє YouControl |
Сайт: | https://grmu.com.ua |
Контактна особа: | Олександра Моклович |
Телефон: | +380679185980 |
E-mail: | o.moklovych@ivf.naftogaz.com |
Місцезнаходження: | 76010, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківський р-н місто Івано-Франківськ , вул.Ленкавського будинок 20 |
2 |
Розглянувши пропозицію на відповідність умовам визначеним в документації про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося документацією закупівлі, а саме: - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає: - скан-копію(-ї) договору(-ів) із документами, що підтверджують виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (акти виконаних робіт та скан-копію(-ї) позитивного відгуку(-ів) від підприємств(а)- замовника за договором(-ами), копія(–ії) якого(-их) надається для підтвердження повного виконання аналогічного(-их) договору(-ів), тощо). Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер та дату договору, інформацію про виконання договору поставки . Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір про поставку товару, що є предметом закупівлі. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.