Період оскарження умов закупівлі - по 24-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 175 026,87 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 750,27 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1472 |
| ЄДРПОУ: | 14321541 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Куксенкова Христина В′ячеславівна |
| Телефон: | 380633977741 |
| E-mail: | zakup23zmo@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно до статті 26 Закону та пункту 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно з умовами тендерної документації встановлено такі вимоги: 1) Підпунктом 3 пункту 1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги встановлені пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» до тендерної документації визначено надати: «довідку про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), складена учасником за наступною формою: 1)Предмет договору; 2)Сума договору; 3)Назва організації, з якою укладено аналогічний договір; 4)Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір. (Див. таблицю в Тендерній документації) 2) Відповідно до Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» п.5 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» до тендерної документації, учасники повинні надати: "Копія паспорта або іншого документа, що посвідчує особу згідно законодавства України , копія ідентифікаційного коду (для фізичних осіб – підприємців), а також документ, що відображає інформацію про основні види діяльності." 3) Відповідно до Додатку 4 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» тендерної документації «Учасник у складі своєї тендерної пропозиції та безпосередньо при поставці повинен надати паспорт на партію Товару, що має бути затверджений виробником цього Товару в установленому законодавством порядку. У паспорті мають бути вказані комплектуючі, які використані при виготовленні Товару, усі його технічні (якісні, кількісні) характеристики, необхідні для визначення відповідності вимогам замовника, а також повинно бути графічне зображення Товару з чіткими розмірами» В порушення вищенаведених вимог тендерної документації, учасником ФОП Сухар Наталії Анатоліївни код ЄДРПОУ 2712914768, в складі тендерної пропозиції не було надано документи оформлені належним чином, які було вказано в Тендерній документації замовника: 1) довідку про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), складена учасником за наступною формою: 1)Предмет договору; 2)Сума договору; 3)Назва організації, з якою укладено аналогічний договір; 4)Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір. (Див. таблицю в Тендерній документації) 2) Копія паспорта або іншого документа, що посвідчує особу згідно законодавства України. 3) Паспорт на партію Товару, що має бути затверджений виробником цього Товару в установленому законодавством порядку. У паспорті мають бути вказані комплектуючі, які використані при виготовленні Товару, усі його технічні (якісні, кількісні) характеристики, необхідні для визначення відповідності вимогам замовника, а також повинно бути графічне зображення Товару з чіткими розмірами. В зв’язку з вищенаведеним, учаснику ФОП Сухар Наталії Анатоліївни код ЄДРПОУ 2712914768 , необхідно у строк, визначений статтею 26 Закону «Про публічні закупівлі» та пунктом 43 Особливостей надати наступні документи: 1) довідку про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), складена учасником за наступною формою: 1)Предмет договору; 2)Сума договору; 3)Назва організації, з якою укладено аналогічний договір; 4)Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір. (Див. таблицю в Тендерній документації) 2) копію паспорта зі всіма його сторінками або іншого документа, що посвідчує особу згідно законодавства України. 3) Паспорт на партію Товару, що має бути затверджений виробником цього Товару в установленому законодавством порядку. У паспорті мають бути вказані комплектуючі, які використані при виготовленні Товару, усі його технічні (якісні, кількісні) характеристики, необхідні для визначення відповідності вимогам замовника, а також повинно бути графічне зображення Товару з чіткими розмірами.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.