Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2024, 00:00
Закупівля проводиться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 989 600,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 24 948,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 149 688,00 UAH |
Замовник: | КП "ЕЛУАШ" |
ЄДРПОУ: | 03345018 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гуржій Олена Валентинівна |
Телефон: | 380612134455 |
E-mail: | olena_gurzhii@ukr.net |
Місцезнаходження: | 69035, Україна, Запорізька область,ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул. Володимира Грищенка, 23 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно з пунктом 2 таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 5 до тендерної документації Закупівлі встановлено вимога надання: «Документи які підтверджують власної, орендованої або залученої за договором асфальтозмішувальної установки.» У складі тендерної пропозиції Учасником відсутні документи які підтверджують власної, орендованої або залученої за договором асфальтозмішувальної установки. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: «Документи які підтверджують власної, орендованої або залученої за договором асфальтозмішувальної установки.» 2. Згідно з пунктом 3 таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 5 до тендерної документації Закупівлі встановлено вимога надання: «Копію(-ї) дозволу(-ів) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря.» У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні «Копія(-ї) дозволу(-ів) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: «Копію(-ї) дозволу(-ів) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря» 3. Згідно з пунктом 7 таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 5 до тендерної документації Закупівлі встановлено вимога надання: «Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) (одного договору достатньо) (із зазначенням найменування предмета закупівлі, ціни договору, дати та номеру договору, назви та адреси підприємства, з яким укладено договір, контактних телефонів особи контрагента, відповідальної за виконання договору)..» Учасником на виконання цієї вимоги надано «ЛИСТ підтвердження НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ» №19/07-16 від 19.07.2024, в якому зазначено два аналогічних договори: 1) Договір №53/23 від 01.08.2023 р. укладений між ПрАТ «БІАС» та ПП «Ресурс актив»; 2) Договір №40/23 від 20.07.2023 р. укладений між ПрАТ «БІАС» та ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП», із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси підприємства, з яким укладено договір, контактних телефонів особи контрагента, відповідальної за виконання договору. В таблиці відсутня інформація щодо ціни цих договорів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями приведений у відповідність до вимог «ЛИСТ підтвердження НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ» із зазначенням ціни договорів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.