Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2024, 00:00
відповідно до кошторисних призначень на 2024 рік
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 158 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 790,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Стрийський ліцей імені Героя України Андрія Корчака Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 22414207 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Капало |
| Телефон: | +380978399113 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 82400, Україна, Львівська область,м. Стрий, вул. Шевченка, 70 |
3 |
1. Учасник ТОВ ІНТЕГРА-ЛЬВІВ надав довідку, що підтверджує Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*, що відрізняється від форми, встановленої Замовником. В дод.№2 було зазначено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Учасник повинен надати цю довідку за вказаною формою. 2. Учасник ТОВ ІНТЕГРА-ЛЬВІВ надав довідку, що підтверджує Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*, що відрізняється від форми, встановленої Замовником. В дод.№2 було зазначено, що учасник підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*, довідкою встановленої форми 1. Учасник повинен надати цю довідку за вказаною формою.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.