Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 33 466,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 335,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний університет біоресурсів і природокористування України |
| ЄДРПОУ: | 00493706 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Отченашко Володимир Віталійович |
| Телефон: | 380445278930 |
| E-mail: | tender.sciens@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03041, Україна, Київська область,Київ, вулиця Героїв Оборони, будинок 15 |
4 |
На виконання вимог п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВАЛАБ» по закупівлі 44210000-5: Конструкції та їх частини(Міні-теплиця) з наступною інформацією: Відповідно до умов тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи, зокрема: • Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів: • 2.1. Копії не менше 1 (одного) виконаного договору з вищим навчальним закладом, або іншим підприємством та додатки до нього. • 2.2. Копії документів, що підтверджують виконання зобов’язань за договорами вказаними у п. 2.1. (видаткові накладні або акти приймання-передачі товару тощо).. У разі надання еквівалентів заявленого предмету закупівлі учасник повинен подати ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ технічних характеристик запропонованого ним та заявленого Замовником предмета закупівлі. Для усунення виявлених невідповідностей учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВАЛАБ» повинен подати вищезазначені документи відповідно до предмету закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.