Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: 15
Строк, на який укладається рамкова угода: 1 р
Період оскарження умов закупівлі - по 08-08-2024, 00:00
Дата публікації протоколу розгляду пропозицій - 05-09-2024, 09:16
Закінчення періоду оскарження по прекваліфікації перед аукціоном - 11-09-2024, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах тендерної документації. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Customer/buyer: Joint Stock Company "Ukrposhta", location: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, building 22, EDRPOU 21560045, category: legal entity that carries out activities in certain spheres of business. The delivery terms in the announcement are approximate, detailed information on the terms of delivery is specified in the terms of the tender documentation. The language of the tender offer is Ukrainian. All documents prepared by the participant are written in Ukrainian. Documents that are not prepared by the participant and are presented as part of the tender offer can be provided in both Ukrainian and Russian languages. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is provided as part of the tender offer, the participant shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and authenticity of the translation. The applied evaluation criteria are price (100%). Security of the tender offer is not required, therefore the conditions of its provision are not indicated in the announcement. The date and time of the opening of tender offers - on the day and time of the deadline for submitting tender offers specified in the announcement.
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 17 118 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 85 590 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ukrposhta.ua |
Контактна особа: | Бречка Валерій Миколайович |
Телефон: | 380505504667 |
E-mail: | brechka-vm@ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
5 |
Керуючись п.1 ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає учаснику ТОВ "НІКА ДРУК" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону: 1) перелік виявлених невідповідностей: в складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "НІКА ДРУК" надана довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (файл «довідка договори.pdf»), в якій щодо стану виконання договору зазначено – «В процесі виконання», тоді як вимагається зазначити: «виконано/частково виконано». Таким чином, встановлена невідповідність у зазначенні інформації про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 розділу ХІV тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції», підпункт 1.1. п.1. розділу ХІ тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнену Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.