Період оскарження умов закупівлі - по 11-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 100 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 38255196 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Землякова |
Телефон: | +380962109105 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50005, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Каховська, буд. 38 |
5 |
Згідно п.43. Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель Вимога замовника: У разі згоди із наведеними у Додатку 7 умовами договору учасник подає в складі пропозиції підтвердження за наведеною формою згідно додатку 6. Надати підтвердження згоди з умовами договору згідно додатку 6
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.