Закупівлю оголошено - 04-07-2024, 13:03. Дата останніх змін - 15-07-2024, 14:54

Ґрунт-емаль 3в1

Ґрунт-емаль 3в1... Державна закупівля - UA-2024-07-04-005319-a Ґрунт-емаль 3в1 від замовника КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА від 7/4/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-07-04-005319-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-07-04-006339-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-07-2024, 13:03
по 09-07-2024, 14:00

1. Поставка Товару 1.1. Місце поставки товарів: на підставі пункту 27 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з тим, що розкриття інформації про місце поставки товару несе загрозу безпеці Замовника вказана інформація зазначається як загальна назва населеного пункту – Україна, Київська область, місто Біла Церква. 1.2. Кінцевий строк поставки Товару: 30 липня 2024 року. 1.3. Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі. 2. Порядок здійснення оплати 2.1. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. 2.2. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. 2.3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 2.4. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення. 2.5. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. 3. Забезпечення виконання Договору 3.1. Учасник вносить забезпечення виконання Договору згідно оголошення №_____________________, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу ___ __________ 2024 року, в якій Учасника визнано переможцем. 3.2. Забезпеченням виконання Договору є грошові кошти в сумі _____грн. (________________________________) (далі – Забезпечення), що становить 5% відсотків вартості (ціни) Договору про закупівлю, що перераховуються на р/р UA 978201720355169004000005318, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Біла Церква, код ЄДРПОУ 08167863. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі Замовника «Ґрунт-емаль 3в1» код 44810000-1 «Фарби» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»». 3.2.1. Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання Договору надається Замовнику не пізніше дати укладання Договору. 3.3. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку, зазначеному в п. 3.2. Договору. 3.4. Забезпечення не повертається Замовником Учаснику в разі: 3.4.1. Невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Учасником за Договором повністю або частково, зокрема, але не виключно: за прострочення постачання Товару; своєчасності та якості Товару; невиконання чи неналежного виконання інших умов та зобов’язань по Договору; 3.4.2. Дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Учасник не виконує чи неналежним чином виконає свої зобов’язання за Договором; 3.4.3. Дострокового розірвання Учасником Договору (якщо це передбачено Договором). 3.5. Право щодо неповернення Учаснику забезпечення виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Учасником Договору. 3.6. Факт невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов’язань за Договором підтверджується документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про прострочення постачання товару та/або постачання товару неналежної якості тощо. 3.7. Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Учасником зобов’язань за Договором складається не менше як трьома представниками Замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом 14 робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється Замовником Учаснику. 3.8. Про неповернення забезпечення виконання Договору Замовник письмово повідомляє Учасника. До повідомлення додаються документи, що підтверджують невиконання Учасником своїх зобов’язань за Договором. 3.9. Починаючи від дати відправлення Учаснику письмового повідомлення, кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 3.10. Замовник повертає забезпечення виконання Договору лише після: належного виконання Учасником Договору в повному обсязі та належним чином, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
38220
38 220,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА
ЄДРПОУ:08167863 Досьє YouControl
Контактна особа:Пащенко Карина Сергіївна
Телефон:380456353000
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
09117, Україна, Київська область,Біла Церква, Київська обл., місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ ЯРМАРКОВА, будинок 1
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ґрунт-емалі

260
кілограм
09100 , Україна , Київська область , Біла Церква ,
по 30-07-2024


Ідентифікатор профілю: 453712-44810000-825005-40996564
Ідентифікатор реєстру: 30d6701527c94912b1736377980a2dad
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВідтіноксірийАктивна04-07-2024, 13:03
Вага2.6кілограмАктивна04-07-2024, 13:03
Ступінь блискуглянецьАктивна04-07-2024, 13:03
Зовнішні роботиТакАктивна04-07-2024, 13:03
ФактурагладкаАктивна04-07-2024, 13:03
Внутрішні роботиТакАктивна04-07-2024, 13:03
БрендFANTAZIAАктивна04-07-2024, 13:03
За типом основиалкіднаАктивна04-07-2024, 13:03
Типґрунт-емаль-антикорАктивна04-07-2024, 13:03
Упаковкабанка металеваАктивна04-07-2024, 13:03
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-07-2024, 13:03:43
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-07-2024, 13:03:29
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, Харків, Героїв Харкова , будинок 118, 61068, Шурко Григорій Володимирович
Остаточна пропозиція:
34 374,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
09-07-2024, 14:43
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-07-04-005319-a-a1
Номер договору:
539
Дата підписання договору:
12-07-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 12-07-2024 по 31-12-2024
Інформація про підписанта постачальника
ПІБ підписанта:
Маргарян Надія Володимирівна
E-mail підписанта:
Посада підписанта:
Директор
Підписант діє на підставі:
Статуту
Номер IBAN:
UA 883209840000026004210403617
Телефон підписанта:
380509088720
Інформація про підписанта покупця
ПІБ підписанта:
ГОРОБЕЦЬ ІГОР ДМИТРОВИЧ
E-mail підписанта:
Посада підписанта:
Начальник
Підписант діє на підставі:
Положення
Номер IBAN:
UA488201720343160002000005318
Телефон підписанта:
380456353000
34 374,00 UAH
Ціна договору
28 645,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
34 374,00 UAH, з ПДВ
Позиції:
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "ШАПОВАЛ ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
35 100,00 UAH, з ПДВ
Позиції:
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ