Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 13 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 65,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» |
ЄДРПОУ: | 34621490 Досьє YouControl |
Сайт: | https://www.aulivoda.org.ua/ |
Контактна особа: | Незять Вікторія |
Телефон: | 380974448434 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 52300, Україна, Дніпропетровська область,смт Аули, комплекс будівель та споруд № 2 |
1 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями), КП ДОР «Аульський водовід» (надалі-Замовник) вимагає усунути невідповідності, які виявлені при розгляді тендерної пропозиції учасника, ФОП "КОЛІСНИК ОЛЕНА ЮРІЇВНА" (надалі-Учасник) з предмета закупівлі: Розчинник (ДК 021:2015 – 44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники) (оголошення № UA-2024-07-04-001246-a) (далі-Закупівля). Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Відповідно до вимог пункту 3 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку/лист у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої (них) особи (іб), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю та завірена печаткою (у разі використання), що підтверджує те, що учасник ознайомився з проєктом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань за ним. На відповідність вищезазначеній вимозі тендерної документації замовника Учасник у складі своєї тендерної пропозиції такий документ не надав. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель довідку/лист у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої (них) особи (іб), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю та завірена печаткою (у разі використання), що підтверджує те, що учасник ознайомився з проєктом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань за ним. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.