Період оскарження умов закупівлі - по 06-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 164 160,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 820,80 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | 2 державний пожежно- рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області |
ЄДРПОУ: | 38342152 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Швець Владислав Олександрович |
Телефон: | 380950010172, 380730010172 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 67700, Україна, Одеська область,Білгород-Дністровський, вулиця Незалежності, будинок 33 Г |
2 |
1.Керуючись положеннями ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахування вимог п. 43 ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: 1) учасник не надав підписаний уповноваженою особою Учасника Додаток №1 до тендерної документації. 2 )Не надав відповідно Додатку №2 до тендерної документації: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003р. № 755-IV (із змінами), сформованого не більше 30 (тридцятиденної) давнини відносно дати подання документа, який містить данні про останні реєстраційні дії.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.