Період оскарження умов закупівлі - по 05-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 207 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 070,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Камінь-Каширська центральна районна лікарня» Камінь-Каширської міської ради Волинської області |
ЄДРПОУ: | 01983051 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Таїсія Найдич |
Телефон: | +380967826535 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 44501, Україна, Волинська область,м. Камінь-Каширський, вул. Шевченка, буд. 43 |
2 |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби ( Двері металопластикові, відповідний код – 44221200-7 Двері; Вікно металопластикове енергозберігаюче, відповідний код - 44221100-6 – Вікна) Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-27-005191-a Повідомлення про невідповідність: 1. Перелік виявлених невідповідностей: не надано належним чином засвідченої копії документа до поданого аналогічного договору № 37/399 від 28.11.2023 року. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п 1.2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «1.2. Усі сторінки/аркуші тендерної пропозиції учасника, які містять інформацію, у т. ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку* учасника. *Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством. У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документа або належним чином засвідченої копії документа — це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, а також відбиток печатки учасника. У всіх інших випадках замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документа…». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для підтвердження учасник повинен надати Довідку за формою про виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на надання послуг, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію договорів (не менше двох), що наведені в таблиці, складеної за Формою. Для підтвердження виконання поданих учасником договорів в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію (копії) акта (актів) наданих послуг (або видаткових накладних), що свідчить (свідчать) про виконання договору в повному обсязі; лист-відгук співпрацю (відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, а також та підстави укладання відповідного договору).
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби ( Двері металопластикові, відповідний код – 44221200-7 Двері; Вікно металопластикове енергозберігаюче, відповідний код - 44221100-6 – Вікна) Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-27-005191-a Повідомлення про невідповідність: 1. Перелік виявлених невідповідностей: не надано належним чином засвідченої копії документа до поданого аналогічного договору № Г-61 від 16.03.2023 року. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п 1.2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «1.2. Усі сторінки/аркуші тендерної пропозиції учасника, які містять інформацію, у т. ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку* учасника. *Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством. У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документа або належним чином засвідченої копії документа — це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, а також відбиток печатки учасника. У всіх інших випадках замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документа…». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для підтвердження учасник повинен надати для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію договорів (не менше двох), що наведені в таблиці, складеної за Формою.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.